Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
Fons van Erp

Stripfestival Breda 14 en 15 oktober 2017

Recommended Posts

Op 27-6-2017 om 12:32, SPeeDy zei:

Vóór jou? Graag. Hou je mijn plaats dan vrij?

GRapjurk... no deal!

21 uren geleden, Tweetie zei:

Munuera tekent meestal zo snel dat er geen rij is.

Ik teken minder snel dus ik voorzie dat ik geen tijd ga hebben om mijn rij te verwaarlozen (zegt ie hoopvol ;-) )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is per tekenaar verschillend. Ik zal het ze vragen. Maar neem voor de zekerheid een boek mee. Er zullen nu ook boeken op de stand verkrijgbaar zijn. We willen geen taferelen zoals vorig jaar met Federici, toen er op de hele beurs geen boek van de man te verkrijgen was! Ach, je bent nooit te oud om te leren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Tweetie   
Op 2017-7-4 om 20:59, Fons van Erp zei:

Maar neem voor de zekerheid een boek mee. Er zullen nu ook boeken op de stand verkrijgbaar zijn. We willen geen taferelen zoals vorig jaar met Federici, toen er op de hele beurs geen boek van de man te verkrijgen was! Ach, je bent nooit te oud om te leren.

Tja, dan moet je als organisator weer zorgen dat je van je boeken afkomt en niet met een stapel blijft zitten. 

Ik vind er eerlijk gezegd weinig mis mee om de verantwoordelijkheid bij de dedi jagers neer te leggen, mits je ruim van te voren aankondigt wie er komt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Theoak   

Er stond niet voor niks een smiley achter mijn post! Natuurlijk moet hij signeren in de boeken van Hum!, Kriss te paard met een cowboy-hoed en geel shirt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Tweetie   
21 uren geleden, Theoak zei:

Er stond niet voor niks een smiley achter mijn post! Natuurlijk moet hij signeren in de boeken van Hum!, Kriss te paard met een cowboy-hoed en geel shirt?

Met een Tex te paard in een geel shirt ben ik ook al tevreden . :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht
eriktex   

De vaste Bonelli-tekenaars doen geen naakt in combinatie met Tex. Krijgen ze toch problemen mee met de van origine zeer katholieke uitgever. Je zou Fred de Heij kunnen vragen, die draait er z'n hand niet voor om - echter wel een hoog broke back mountain gehalte hoor, een naakte Tex?! :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Yan   
Op 16-7-2017 om 00:04, Theoak zei:

En een indiaan in achtervolging met pijl en boog (Kriss van Valnor )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
Log in om dit te volgen