Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 14 en 15 oktober 2017


Recommended Posts

Op 27-6-2017 om 12:32, SPeeDy zei:

Vóór jou? Graag. Hou je mijn plaats dan vrij?

 

GRapjurk... no deal!

 

21 uren geleden, Tweetie zei:

 

Munuera tekent meestal zo snel dat er geen rij is.

 

Ik teken minder snel dus ik voorzie dat ik geen tijd ga hebben om mijn rij te verwaarlozen (zegt ie hoopvol ;-) )

Link naar reactie

Dat is per tekenaar verschillend. Ik zal het ze vragen. Maar neem voor de zekerheid een boek mee. Er zullen nu ook boeken op de stand verkrijgbaar zijn. We willen geen taferelen zoals vorig jaar met Federici, toen er op de hele beurs geen boek van de man te verkrijgen was! Ach, je bent nooit te oud om te leren.

Link naar reactie
Op 2017-7-4 om 20:59, Fons van Erp zei:

Maar neem voor de zekerheid een boek mee. Er zullen nu ook boeken op de stand verkrijgbaar zijn. We willen geen taferelen zoals vorig jaar met Federici, toen er op de hele beurs geen boek van de man te verkrijgen was! Ach, je bent nooit te oud om te leren.

 

Tja, dan moet je als organisator weer zorgen dat je van je boeken afkomt en niet met een stapel blijft zitten. 

 

Ik vind er eerlijk gezegd weinig mis mee om de verantwoordelijkheid bij de dedi jagers neer te leggen, mits je ruim van te voren aankondigt wie er komt. 

Link naar reactie
Op 16-7-2017 om 00:04, Theoak zei:

Er stond niet voor niks een smiley achter mijn post! Natuurlijk moet hij signeren in de boeken van Hum!, Kriss te paard met een cowboy-hoed en geel shirt?

En een indiaan in achtervolging met pijl en boog (Kriss van Valnor )

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
8 uren geleden, eriktex zei:

De vaste Bonelli-tekenaars doen geen naakt in combinatie met Tex. Krijgen ze toch problemen mee met de van origine zeer katholieke uitgever.

 

Als Italiaanse tekenaar moet je Bonelli te vriend houden. Als je daar ruzie mee krijgt , kun je bij gebrek aan werk net zo goed naar een ander land verhuizen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Even een update over de signeersessie van De Vita:

 

Hij tekent in principe enkel in het album "Krachtmeting in het Noorden".

 

Als je het toch op een los papier wilt dan wordt dat als een commissie beschouwd en geldt naast de aankoopverplichting van het album een toeslag van € 25 ("close-up Tex in ink, direct on paper")

 

Een uitgebreidere tekening kan ook, close-up Tex met 1 kleur (watercolor) 18 x 24 cm € 85

 

En nog uitgebreider kan ook, dat is op aanvraag. Ik weet niet of hij nog Kriss van Valnor tekent, ik denk het wel. Maar die prijs zal dan wel boven de 85 Euro liggen. Interesse? Stuur me een pm

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
6 uren geleden, velden8 zei:

Erik, kun je wellicht vragen of hij van plan is originelen/schetsen mee brengt?

Ik vermoed dat hij een leuke bijverdienste kan maken. :e002:

De vraag is of hij daar zo'n behoefte aan heeft. Via Ebay en 2DG verkoopt hij al originelen, bv https://www.2dgalleries.com/art/kriss-de-valnor-portrait-88286 Ook de gallerien staan vol http://www.galerie9art.fr/index.php?artist=115 Enige echte voordeel is dat er minder administratie nodig is bij verkoop in Breda. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
43 minuten geleden, Fons van Erp zei:

Dank je Laurens. Jazeker. Er komen weer mooie prenten, die je moet aanschaffen voor een signeerticket. Je kunt dus weer je eigen boeken meenemen. In principe wordt er in boeken en niet in schetsboeken of op een los blad gesigneerd. Ebay maakt de tekenaars huiverig, dus probeer het niet aub!

Wacht dan a.u.b. niet te lang met aankondigen van gasten. 

Het hangt er natuurlijk af van hoeveel strips iemand recentelijk gemaakt heeft, maar bij sommige tekenaars is het lastig om binnen korte tijd iets gevonden te krijgen. 

 

En Perez en Dagnino tekenen wel op bladen? Van deze comic tekenaars is er in het Nederlands niets beschikbaar.  

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...