Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 14 en 15 oktober 2017


Recommended Posts

Er komen weer mooie prenten, die je moet aanschaffen voor een signeerticket.

 

Op zich helder, maar geldt dat ook voor Salome of gaat Silvester hier een stokje van mininmaal € 40 voor steken?

Kost het signeerticket weer € 15, (toch ook niet voor niks).

 

Ziet er uit alsof het een drukke dag wordt!

Link naar reactie
35 minuten geleden, Devil zei:

Goed nieuws, beter zo dan een zogenaamde beurseditie van Silvester & Draken van boeken.

Maakt weinig verschil.

 

In beide gevallen betaal je een ongeveer gelijk bedrag voor een dedi in je album. In het ene geval is het een bedrag voor een ticket, in het andere geval is het een opslag op de prijs van een boek. 

Link naar reactie

Zoals ik het uittel was kosten de Silvester beursedities van Terpant vorig jaar 30,- bij vooruitbestelling en kreeg je daar dan de HC versie voor terug, die normaal 16.95 kost. Effectief betaalde je dus 13,05 voor een dedi en dat was ongeveer hetzelfde als de 15,- Euro bovenin. 

Ook was het een boek dat tegelijkertijd met de beurs uitkwam, dus er zullen weinig verzamelaars geweest zijn die het boek al elders gekocht hadden terwijl ze we wisten dat Terpant in Breda kwam signeren.

 

 

 

Link naar reactie
On 14-9-2017 at 5:05 PM, Tweetie said:

Zoals ik het uittel was kosten de Silvester beursedities van Terpant vorig jaar 30,- bij vooruitbestelling en kreeg je daar dan de HC versie voor terug, die normaal 16.95 kost. Effectief betaalde je dus 13,05 voor een dedi en dat was ongeveer hetzelfde als de 15,- Euro bovenin. 

Ook was het een boek dat tegelijkertijd met de beurs uitkwam, dus er zullen weinig verzamelaars geweest zijn die het boek al elders gekocht hadden terwijl ze we wisten dat Terpant in Breda kwam signeren.

 

 

 

Als je bij Fons een print koopt, mag de tekening dan niet op een los blad gemaakt worden?

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Forbidden Zone is nochtans de ultieme luxe voor signeersessies. Je krijgt een genummerd ticket toegewezen en een tijdstip waarop je er moet zijn. Geen lange wachttijden en snelle toegang naar de tekenaar.

ze hebben wel geen reden gegeven voor de annulatie. Enkel dat hij op een latere datum alsnog komt.

Naar Breda toe is Silvester laat met hun beursuitgaves?

 

Link naar reactie
8 uren geleden, Gast Ambreville zei:

Forbidden Zone is nochtans de ultieme luxe voor signeersessies. Je krijgt een genummerd ticket toegewezen en een tijdstip waarop je er moet zijn. Geen lange wachttijden en snelle toegang naar de tekenaar.

ze hebben wel geen reden gegeven voor de annulatie. Enkel dat hij op een latere datum alsnog komt.

Naar Breda toe is Silvester laat met hun beursuitgaves?

 

Het was ook min of meer een grapje richting Brussel als stad.....

Inderdaad luxe voor signeren, geen wachttijden en zekerheid.

Voor ons Nederlanders echter geen optie, het kost je een (halve) dag met vervoer en een luxe dure franstalige aankoop. Als ik dan de rekening opmaak......word ik niet vrolijk...hahaha

 

Link naar reactie
2 uren geleden, snowmansion zei:

Weet iemand toevallig hoe het signeren van Munuera in z'n werk gaat? Kan je gewoon een oud album meenemen van R&K om te laten signeren? 

 

 

Dat kan.

Je moet echter alleen bij de organisatie (Fons) een ex Libris kopen voor € 15,-

Deze ex libris geldt als signeerticket.

Als de tekenaar de ex Libris ondertekend heeft, kun je dus niet nog een keer aanschuiven.

 

Afhankelijk van de snelheid van signering door een tekenaar, zijn er op een dag bijv. 15, 20 of 25 ex libris aan te kopen door de liefhebbers om daarna een signering bij de tekenaar op te halen.

 

We rennen dan ook als gekken naar de trap om niet te laat in de rij te staan voor de aanschaf van een ex libris.

Met andere woorden direct om 10 u regelen.

 

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie
Op 27-9-2017 om 16:36, snowmansion zei:

Bedankt! Wat voor Ex-Libris is dit? En hoe weet ik waar Fons van Erp is? :) Ik ben er nl niet om 10 uur. 

 

 

hier een voorbeeld van de ex libris van vorig jaar.

En tja waar is Fons van Erp ? ik hoop dit jaar onder aan de trap. 

Vond het vorig jaar toch best wel naar dat er wat mensen vielen op de trap. 

 

Mateo Guerro - Gloria Victis.jpg

Riccardo Federici.jpg

Tripp 2016 Narreschip.jpg

Link naar reactie
3 uren geleden, Tweetie zei:

Van Dark Dragon books hebben we tot nu toe nog niet gehoord. Zouden die ook nog tekenaars naar Breda halen? Van bv Wika zou ik best een dedi willen hebben. 

 

En voor beursedities begint het ook een beetje laat te worden.

Volgens mij Renaud.

 

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...