Ga naar inhoud

Tapatalk


Imajica

Recommended Posts

Ik kan inmiddels al wel inloggen op mijn mobiel! Cookies, die normaliter uitstaan, moeten aan staan. Nu moet ik er alleen aan denken elke keer de cookies te wissen. Vanmiddag hoop ik Firefox mee te krijgen. Wel een hoop uitzoekerij zo! Maar ik wil graag genoeg bij dit forum blijven en heb het er allemaal voor over ;-)

Link naar reactie

Ok. Wat resultaten van geëxperimenteer (Opera, gelijkaardige problemen in Firefox.) Getest met de Storm cover in de Raadje Plaadje. Gelijkaardige resultaten op drie verschillende plaatsen met twee verschillende providers.

 

Niet ingelogd: Te zien

Wel ingelogd: Niet te zien. Als ik op de link klik: "You do not have permission to view this attachment."

 

Ik heb geprobeerd om me te identificeren als IE of Firefox, maar dan geraak ik gewoonweg niet ingelogd.

 

Zou dat kunnen dat de mensen die wel problemen hebben met de plaatjes van veel verschillende netwerken inloggen, en dat er ergens wat identity checking in de weg zit?

Link naar reactie

ik heb dezelfde foto op het oude forum gepost, kun je hem daar zien?

 

http://www.stripdata...p=480388#480388

 

Het moet iets met je IP zijn, herstart ook eens je router van je provider om zeker te zijn

Op het oude forum zie ik het plaatje direct. Ook op mijn telefoon is het plaatje te zien trouwens. Die gebruik ik hier thuis met Wifi en dus naar ik aannneem hetzelfde ip adres...

 

Ynckes verhaal hierboven is mij te technisch, daar maak ik niet veel van.

 

Wel heel veel lof aan jullie beide voor de hulp bij het oplossen van wat zich laat aanzien als mijn eigen probleem. :D

Link naar reactie

Ok. Wat resultaten van geëxperimenteer (Opera, gelijkaardige problemen in Firefox.) Getest met de Storm cover in de Raadje Plaadje. Gelijkaardige resultaten op drie verschillende plaatsen met twee verschillende providers.

 

Niet ingelogd: Te zien

Wel ingelogd: Niet te zien. Als ik op de link klik: "You do not have permission to view this attachment."

 

Ik heb geprobeerd om me te identificeren als IE of Firefox, maar dan geraak ik gewoonweg niet ingelogd.

 

Zou dat kunnen dat de mensen die wel problemen hebben met de plaatjes van veel verschillende netwerken inloggen, en dat er ergens wat identity checking in de weg zit?

 

Het is wel vreemd at het plaatje van photobucket is, dat zou toch geen effect mogen hebben?

 

ik zal morgen ook wat experimenteren met firefox en andere browsers

Link naar reactie
  • 8 months later...

Op Tapatalk kan ik al een tijdje vele topics niet meer op z'n geheel bekijken, bv. enkel de eerste 70 pagina's. Heeft iemand dezelfde ervaring ?

(Dit is alleen het geval bij De Reep, andere message boards werken perfect op Tapatalk)

 

Heb hetzelfde probleem.

Ook bij mij werken andere fora perfect

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • Yncke locked this topic
  • Yncke unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...