Ga naar inhoud

Blacksad


Maarten

Recommended Posts

...vraagjes over Blacksad...Wat is de originele taal? Frans of Spaans?

Blacksad is a comic album series created by Spanish authors Juan Díaz Canales (writer) and Juanjo Guarnido (artist), and published by French publisher Dargaud. Though both authors are Spanish, their main target audience for Blacksad is the French market[1] and thus they publish all Blacksad volumes in French first; the Spanish edition usually follows about one month later
Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 months later...
Gast Natte aap

Blacksad : is mijn absolute nr.1 !

Al de rest komt achter...

 

tja, da's meestal dat de rest achter nummer 1 komt :) Tenzij je ook nog een nummer 0 hebt, dan is het discutabel.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Giftig geel kleurtje! (al kan dat ook aan de jpeg-compressie liggen).

 

Maar ben ook niet zo onder de indruk, eerlijk gezegd.

Nu ik eraan denk, eigenlijk zijn alle Blacksad-covers niet zo denderend. Toch niet in vergelijking met de pagina's zelf waar werkelijk plaatjes van plaatjes tussen zitten.

 

(en, ligt het aan mij, of zie ik daar Hermann-invloeden? Zeker met die wolkenpartij?)

Link naar reactie

Maar ben ook niet zo onder de indruk, eerlijk gezegd.

Nu ik eraan denk, eigenlijk zijn alle Blacksad-covers niet zo denderend. Toch niet in vergelijking met de pagina's zelf waar werkelijk plaatjes van plaatjes tussen zitten.

heb je gelijk in. Dit lijkt meer een promo-plaatje dan een cover.

De eerste cover... dat was wel gaaf. Die grote zwarte kop!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wat bedoel je eigenlijk te zeggen KT ? Een mooie plaat is een mooie plaat (zelfs met een raar stuurwiel), of het in een bekende of een minder bekende strip zit.....

 

 

Een mooie plaat is daarvoor geen commerciële cover. Ik denk hierbij luidop aan de winnaar(?) van het mooiste stripplaatje dat uit Blacksad kwam. Dat was ook een volledige pagina, maar daarvoor geen cover.

 

Soit, Blacksad geraakt wel verkocht, zelfs zonder cover ;)   

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Een mooie plaat is daarvoor geen commerciële cover. Ik denk hierbij luidop aan de winnaar(?) van het mooiste stripplaatje dat uit Blacksad kwam. Dat was ook een volledige pagina, maar daarvoor geen cover.

 

Soit, Blacksad geraakt wel verkocht, zelfs zonder cover ;)   

Tutut, die Blacksad-plaat was tweede, achter de Guust-plaat die ik had genomineerd :e006:

Link naar reactie

Schitterende cover. Fantastische kleur. Of het nu voor Blacksad is of voor en andere strip. Ik zou er serieus geld voor over hebben om hem aan mijn muur te hangen

 

Maar ja deze mening komt wel van iemand die ook eigenaar is van een gele broek ......

 

 

Geel ............ Wordt ik zoooooooooo blij van.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...