Ga naar inhoud

Antwerp Convention (28 April)


Lav

Recommended Posts

Antwerp Convention

 

2013-04-28%20Antwerp%20Convention.jpg

 

Antwerp Convention is aan haar derde editie toe. Het begon als een kleine conventie maar lijkt langzaamaan groter te worden. Presale tickets zijn 8 euro, aan de kassa zelf is het 10 euro. Dit jaar is er blijkbaar ook een "Lecture Stage" een plaats voor panels en Q&A, de special guests die zich daar zullen bevinden zijn Catherine E. Coulson (veel samen gewerkt met David Lynch en zal het daar ook veel over hebben), Julien Glover (Game of Thrones, Troy, Star Wars Episode V) en Philippe Coppens (Auteur en onderzoekende journalist die o.a. aan Ancient Aliens heeft gewerkt, een serie voor History Channel)

 

Nog enkele andere gasten die al aangekondigd zijn; Dough Bradley (Hellraiser), Chris Evenhuis en Brecht Evens

 

 

Ik ga dit jaar normaal gezien wel gaan (ben vooral benieuwd naar Catherine E Coulson haar panel). Zijn er nog mensen van plan om te gaan?

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Normaal ga ik gaan, maar mijn oudste zoontje verjaart de vrijdag ervoor en ik weet nog niet wanneer zijn verjaardagsfeestje zal zijn. Ik heb ook nog eens weekendpermanentie, dus ik zal even moeten zien of ik alles geregeld krijg.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

 

Ik ga dit jaar normaal gezien wel gaan (ben vooral benieuwd naar Catherine E Coulson haar panel). Zijn er nog mensen van plan om te gaan?

 

Ik kom er met een BAD-stand met daarin 2 leuke artiesten.

In de buurt van Archonia kom ik te staan.

 

Meer nieuws als ik het vrij kan geven :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Zal ik doen, weet je toevallig al de prijzen die jullie artiesten gaan vragen voor een tekening?

dat ligt nog niet helemaal vast... 20-30 euro zal wel een beetje gemiddeld zijn.

De een neemt prints mee, de andere een prachtig handgebonden sketchbook met daarbij een gratis tekening, de ander neemt zijn Original Art mee...

 

Wel de moeite om langs te komen, dat is zeker :)

 

Je loopt altijd naar huis met een originele (en gratis) BAD-boekenlegger :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Romano:

 

Ik werk met een lijst---

Die men kan invullen aan t begin van de beurs--

Dit zijn de prijzen

• A4 headsketch greyscale markers/inks 40 E – color 60 E
Bust ( head/body) A4 greymarkers/inks 70 E – 100 E
• A3 full figure greymarkers/inks 150 E and a full figure color markers A3 is
300 E. ( extra char +100 EUR B/W And 150 Color)

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Rob Croonenborghs

 

Echte comission sketches ga ik niet doen. Voor een uitgewerkte tekening neem ik liever voldoende tijd, thuis dus, op zulk een beurs is dit te stressy.

Maar head sketches zijn geen probleem lijkt me. Ik schets zowiezo in een strip die ze bij mij kopen en als ze enkel een head sketch op A4 willen dan vraag ik €5.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Iris Compiet

 

Ik heb een 5 tal handgebonden schetsboeken mee, deze zal ik ter plekke signeren en voorzien van een tekening, moet nog even kijken wat de kosten daarvan zijn zal rond de 30 euro zijn denk ik. Qua schetsen heb ik nog geen idee eigenlijk. ... wil het leuk houden, namelijk!!

tot zondag! Zin in!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

en meer pinballs! ;) al stonden ze wel verscholen in een triestig hoekje.

Ik heb ook een foto en een kort praatje kunnen maken met Finn Jones (Loras Tyrell van Game of Thrones). Zeer sympathieke kerel, hij kroop voor iedereen die wou onder zijn tafel om gratis een foto te maken, een maat van mij had ook een game of thrones bordspel gekocht waar Finn enthousiast over werd en had hij dus een handtekening op het kaartje van Loras Tyrell gezet met "Playing Strong" (ipv Growing Strong ;))

Link naar reactie

Totale score:

 

Haunt TPB # 4
FCBD 2013 APHRODITE IX #1
FCBD 2013 DAMSELS
FCBD 2013 JUDGE DREDD CLASSICS
FCBD 2013 WALKING DEAD SPECIAL

DARK TOWER GUNSLINGER WAY STATION PREM HC
SILVER SURFER PARABLE PREM HC
SPIDER-MAN FEVER TP
SHE-HULKS TP HUNT FOR INTELLIGENCIA
SPIN ANGELS PREM HC

Artdiction Sketchbook Romano Molenaar
Eyeris Sketchbook
What if? Astonishing X-men
She-Hulk: Cosmic Collission
What Iff? The Fantastic Five fought Dr. Doom And Annihilus #35
The Darkness: Lodbrok's Hand
Darkchylde 98 Preview  
The Savage Dragon #1
Painkiller Jan/ Darkness
Painkiller Jane/Hellboy
Superman/ Gen 13 #1-3 (of 3)
 

 

 

Ook nog een tweetal sketches, maar die laad ik wel op de normale plekken

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Als je cosplayers freaks noemt zegt dat waarschijnlijk meer over jezelf dan over hun. Ik snap echt niet waarom ze als freaks gelabeld moeten worden, los van het feit of dat nu deel uitmaakt van jouw hobby of niet. Cosplayers doen toch niemand kwaad? Ze leven hun gewoon uit in hun hobby en proberen plezier te hebben zonder dat ze zich steeds moeten verantwoorden aan de rest. Mensen moeten zich blijkbaar steeds pretentieus gedragen tegenover andere dingen die ze niet begrijpen of niet dezelfde interesse in delen. Voelen mensen zich dan ook zo onzeker dat ze steeds bevestiging zoeken en de grote massa om met je vinger te wijzen naar iedereen die anders is en ze marginaal te bestempelen?
Ik vind het zo vreemd dat geeks, zoals stip en/of comic liefhebbers, die zelf vaak vreemd bekeken worden door anderen het dan ook zo nodig vinden om precies een hiërarchische structuur te hebben in de zin van, "ja ik ben een nerd/geek vanwege mijn hobby waar sommigen op neer kijken maar kijk naar die mensen die zijn pas echt lame en zielig, ik ben op z'n minst nog beter dan bepaalde anderen van een subcultuur." (iets wat je trouwens bij alle soorten geeks tegenkomt, videogamers kijken neer op board en of cardgame spelers en omgekeerd, sci-fi fans kijken neer op fantasy fans enz...)

Ik snap ook niet waarom het door de maatschappij meer getolereerd wordt wanneer mensen het doen aks de zon onder is en/of onder invloed van alcohol (carnaval en/of foute feestjes) maar op een conventie, waar het net draait om de cultuur waar ze deel uit maken en in feite letterlijk belichamen, is het plots wel heel erg verkeerd

Link naar reactie

Als je cosplayers freaks noemt zegt dat waarschijnlijk meer over jezelf dan over hun. Ik snap echt niet waarom ze als freaks gelabeld moeten worden, los van het feit of dat nu deel uitmaakt van jouw hobby of niet. Cosplayers doen toch niemand kwaad? Ze leven hun gewoon uit in hun hobby en proberen plezier te hebben zonder dat ze zich steeds moeten verantwoorden aan de rest. Mensen moeten zich blijkbaar steeds pretentieus gedragen tegenover andere dingen die ze niet begrijpen of niet dezelfde interesse in delen. Voelen mensen zich dan ook zo onzeker dat ze steeds bevestiging zoeken en de grote massa om met je vinger te wijzen naar iedereen die anders is en ze marginaal te bestempelen?

Ik vind het zo vreemd dat geeks, zoals stip en/of comic liefhebbers, die zelf vaak vreemd bekeken worden door anderen het dan ook zo nodig vinden om precies een hiërarchische structuur te hebben in de zin van, "ja ik ben een nerd/geek vanwege mijn hobby waar sommigen op neer kijken maar kijk naar die mensen die zijn pas echt lame en zielig, ik ben op z'n minst nog beter dan bepaalde anderen van een subcultuur." (iets wat je trouwens bij alle soorten geeks tegenkomt, videogamers kijken neer op board en of cardgame spelers en omgekeerd, sci-fi fans kijken neer op fantasy fans enz...)

Ik snap ook niet waarom het door de maatschappij meer getolereerd wordt wanneer mensen het doen aks de zon onder is en/of onder invloed van alcohol (carnaval en/of foute feestjes) maar op een conventie, waar het net draait om de cultuur waar ze deel uit maken en in feite letterlijk belichamen, is het plots wel heel erg verkeerd

 

Daarom had ik ook het woordje normale tussen haakjes gezet. In mijn directe omgeving (dwz buiten mijn geekvrienden die ik op beurzen tref)wordt beursbezoek alsmede stripboekverzamelen namelijk als freakerig gedrag gezien. Cosplayers ziet men dan als een soort überfreaks. Ik kijk overigens niet als Koen vol bewondering naar cosplayers. De onderliggende drive om jezelf te "tonen" aan derden grenst aan een soort exhibitionisme waar ik niets mee heb. Edoch, ieder diertje zijn/haar pleziertje.....

Link naar reactie
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...