Spring naar inhoud

•  

Foto

Poli Bla Bla Tiek

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
7623 reacties op dit onderwerp

#26 Gast_Natte aap***

Gast_Natte aap***
  • Gast

Geplaatst 09 december 2012 - 22:21

Hoe moet dat dan met de natte aap ?

De natte aap heeft niet gestemd, heeft een buitenlandse vriendin die asielzoekster was, werkt bij de dienst die De Wever wil afschaffen, is slechts een ingeweken antwerpenaar en vind heel dat antwerpen maar een omhoog gevallen dorp, een leuk dorp soms, maar een dorp desalniettemin.

Dus ik vrees dat het een enkeltje goelag wordt voor de aap. Die zien we nooit meer terug.

#27 retep

retep
  • Members
  • 16965 berichten

Geplaatst 09 december 2012 - 22:37

Nou je mag wel asiel aanvragen in Nederland heur, je kan, wanneer je asielverzoek wordt afgewezen, op mijn stripzolder onderduiken !

#28 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 10 december 2012 - 00:13

In onze 'vrij van grondbelasting' enclave ben je ook welkom. Onze welvaart wordt weliswaar op peil gehouden door slavenarbeid aangevuld met techniek. Wegens ethische overwegingen worden enkel slaven gebruikt die politieke ambities hadden, een partijkaart in bezit hadden van O-VLD, CD&V, Groen!, NV-A, Vlaams Behang, SP.a., bankiers, economen die het liberalisme aanhangen, het gros der Juristen, aandeelhouders, carapilsmarginalen, salafisten, scientology-aanhangers, gedeformeerde kerk-aanhangers, alsook sommige rabiate rabbijnen.

-I'm your government. Do you like our inflation? -

#29 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 10 december 2012 - 00:18

Toch wel straf van die Van Peel. Zich profileren als degene die De Wever buiten het stadhuis gaat houden, en daarna zich uit het partnership van de sp.a terugtrekken om De Wever burgemeester te maken...

Een opportunist gelijk een ander.
Hoort, den trein naar Dachau zet aan...

#30 Freakzilla

Freakzilla
  • Members
  • 521 berichten

Geplaatst 10 december 2012 - 01:48

Bij de vld zitten ze ook met een probleem. De nieuwe voorzitter werd gekozen met slechts 60% van de stemmen. Er zijn er daar die niet meer in zichzelf geloven. Kan niet missen met allemaal die fils a papa. Quickie die een onbeschaamde truc uithaalt in Kortrijk om burgemeester te worden (al zijn er zo nog een paar andere). En dan die eeuwige minachting van Karel De Gucht voor het gepeupel (alle niet vld stemmers) en overheden die het aandurven om zijn verdachte geldtrafieken na te gaan.
Die partij heeft het echt wel grondig verpest.
I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

#31 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 10 december 2012 - 02:09

Liberalen hebben geen verhaal. Intellectueel failliet. Best die lui naar een heropvoedingskamp sturen.

#32 Gast_Natte aap***

Gast_Natte aap***
  • Gast

Geplaatst 10 december 2012 - 07:13

Nou je mag wel asiel aanvragen in Nederland heur, je kan, wanneer je asielverzoek wordt afgewezen, op mijn stripzolder onderduiken !

hm, die stripzolder zegt me wel wat.

#33 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 13 december 2012 - 17:44

Geplaatste Afbeelding

#34 Lav

Lav
  • Members
  • 3804 berichten

Geplaatst 13 december 2012 - 20:16

seg hoe vaak moet ik nog zo'n petitie tekenen? Ik heb een paar maanden geleden al een petitie tegen ACTA en SOPA getekend (ik was toen ook echt bezig met heel het nieuws rondom SOPA te volgen ookal werd er in de vlaamse journalistiek (vrt bijvoorbeeld) zo goed als niets over vermeld, wat ik eigenlijk heel schandalig vond) Maar er blijven maar soortgelijke petities opduiken.

#35 retep

retep
  • Members
  • 16965 berichten

Geplaatst 13 december 2012 - 20:51

och petities, dat levert toch niets op.......

#36 Koen

Koen
  • Moderator
  • 11083 berichten

Geplaatst 14 december 2012 - 19:47

Ik kon zopas mijn oren niet geloven toen ik naar de radio luisterde...
http://www.radio1.be...eiten/wet-kwijt
Men is al meer dan een jaar een wet kwijt en zolang men die niet publiceert kan die niet uitgevoerd worden...

Geplaatste Afbeelding

"We zijn een wet kwijt", kent u die uitdrukking? Het betreft een 'invoeging van een
artikel in de nieuwe gemeentewet
waardoor de burgemeester meer politiebevoegdheden krijgt in de strijd tegen netwerken van mensenhandel.
In mei 2011 keurde de senaat het wetsartikel goed, en op 1 juli 2011 zette de koning er zijn handtekening onder.
Toen Huub Broers - senator namens de NV-A-en huidig en toekomstig burgemeester van Voeren - zijn nieuwe bevoegdheden ivm de strijd tegen de mensenhandel wou doornemen, vond hij het wetsvoorstel niet terug. Ook niet in het Staatsblad.
We hebben daar vragen bij. Zoals: 'Kan/mag de koning een zoekgeraakte wet een tweede keer ondertekenen?'

#37 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 15 december 2012 - 16:40

http://www.vandaag.b...egen-drugs.html

Onnozelaars.

BDW de populist.

Zo kennen we rechts weer. Altijd andere mensen lastigvallen en zich zaken toeeigenen.

Dat noemt zich dan 'liberaal'.

#38 Freakzilla

Freakzilla
  • Members
  • 521 berichten

Geplaatst 15 december 2012 - 20:30

we zitten nu in het bdw tijdperk. daarvoor zijn er al de tijdperken vdb, tindemans, martens, stevaert, verhofstadt en leterme geweest. het blijft dus nooit duren.

#39 Freakzilla

Freakzilla
  • Members
  • 521 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 01:36

wanneer wordt er eigenlijk een partij voor stripfans opgericht?

#40 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 01:58

Dat is iets wat niet zou hoeven te moeten. Strips en aanverwanten moeten het suprematische karakter kweken zodat ze als een sterk en onafhankelijk medium kunnen bestaan naast andere vormen van info/entertainment/educatief/...

#41 Xenophon

Xenophon
  • Members
  • 176 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 03:35

http://www.vandaag.b...egen-drugs.html

Onnozelaars.

BDW de populist.

Zo kennen we rechts weer. Altijd andere mensen lastigvallen en zich zaken toeeigenen.

Dat noemt zich dan 'liberaal'.

²
Nog los van het feit feit dat de war on drugs in de VS zo'n ramp is (en eigenlijk in heel Midden-Amerika)k, zie ik dit op lokaal vlak ook absoluut niet werken. Een verdrievoudiging van de politieagenten belast met drugs?? Waar gaan die vandaan komen? Of als er extra worden aangenomen, hoeveel gaat dat kosten? Gaan dat GAS-boetes worden en dus en dus zonder rechterlijke controle vallen? Of gaan die voor de politierechter komen en dus extra belasting vormen voor onze rechtbanken?

Waanzin, verrekte waanzin...

#42 Gast_Natte aap***

Gast_Natte aap***
  • Gast

Geplaatst 16 december 2012 - 08:26

²
Nog los van het feit feit dat de war on drugs in de VS zo'n ramp is (en eigenlijk in heel Midden-Amerika)k, zie ik dit op lokaal vlak ook absoluut niet werken. Een verdrievoudiging van de politieagenten belast met drugs?? Waar gaan die vandaan komen? Of als er extra worden aangenomen, hoeveel gaat dat kosten? Gaan dat GAS-boetes worden en dus en dus zonder rechterlijke controle vallen? Of gaan die voor de politierechter komen en dus extra belasting vormen voor onze rechtbanken?

Waanzin, verrekte waanzin...

het feit dat mensen/leiders/politiekers nu nog niet snappen dat je eender welke vorm van verslaving niet kan oplossen met enkel repressie, doet je toch denken dat Lord K gelijk heeft als hij het heeft over hun bekwaamheden, of de afwezigheid er van. But then again, BDW wil de drugsproblematiek niet per sé oplossen, hij wil gewoon meer flikken op straat omdat dan de mensen die op hem stemden content zijn.

Als de échte problemen aangepakt moeten worden, moet je minder populistische maatregelen treffen en dat wil jef en sonja niet.

#43 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 12:24

Ik had veel liever dat BDW bicky's bleef vreten. Zo kon je tenminste zien dat hij aan het sterven was.
Nu ja, het is ook maar ijdele hoop. Als er een van het toneel verdwijnt, installeren ze wel een andere clown.
Het is net als kanker: je krijgt het ook nooit weg.

#44 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 12:26

Als de échte problemen aangepakt moeten worden, moet je minder populistische maatregelen treffen en dat wil jef en sonja niet.

Maar jef en sonja interesseren mij niet. Zij hebben niets te willen. En als ze iets te willen hebben, dan is het verkeerd of trekt het op niks. Dus ja, zo'n mensen laten stemmen is vragen om problemen, hé.

#45 Mask

Mask
  • Members
  • 7326 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 12:30

wanneer wordt er eigenlijk een partij voor stripfans opgericht?

Mijn gedachten dwalen af naar deze politica...

Geplaatste Afbeelding

#46 Stuvio

Stuvio

The Alderwood

• Members
  • 7408 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 12:31

Quote van BDW: Op 15 oktober zat ik niet meer in de verkiezingsmodus. Later zag ik dat ik beter al gestopt was op de 14de (als reactie op zijn hiterliaanse verschijning bij z'n overwinning)
Ich will doch nur daß Ihr mich liebt

#47 retep

retep
  • Members
  • 16965 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 12:34

Maar jef en sonja interesseren mij niet. Zij hebben niets te willen. En als ze iets te willen hebben, dan is het verkeerd of trekt het op niks. Dus ja, zo'n mensen laten stemmen is vragen om problemen, hé.

Mijn idee, laat het stemmen voorbehouden zijn aan lieden die tenminste een atheneum diploma hebben bemachtigd ! Hoe deden ze dat vroeger ook al weer ? Oh ja toen kon je slechts stemmen wanneer men een stukje grond bezat ! Laten we dat doen, mensen die geen grond bezitten vertrouw ik toch al niet !

#48 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 12:44

Je bent in de verkeerde eeuw geboren, retep. B)

Maar je haalt een interessant punt aan: het opleidingsniveau. Volksverheffing mag er wel wezen, hé.

#49 Kameraad Mauser

Kameraad Mauser

Der zeichnende Anarch

• Members
  • 12135 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 12:46

Mijn gedachten dwalen af naar deze politica...

Geplaatste Afbeelding

Ze heeft wel talenten...

#50 retep

retep
  • Members
  • 16965 berichten

Geplaatst 16 december 2012 - 12:50

Je bent in de verkeerde eeuw geboren, retep. B)

Maar je haalt een interessant punt aan: het opleidingsniveau. Volksverheffing mag er wel wezen, hé.

Ik weet het, ik verlang zwaar terug naar voorbije tijden waar mijn voorvaderen de arme indo's onderdrukten.

Mijn punt (dat je natuulijk wel gezien hebt, jij snaak) is natuurlijk dat er ook mensen aan het democratisch proces mee kunnen doen die slechts nederlandstalige muziek luisteren, supporter van AJAX zijn of niet van mooie kunst houden. Dit is een van de mindere apsecten van het democratisch systeem......