Ga naar inhoud

Ivanhoe's Schetsboek


ivo

Recommended Posts

Mooie tekeningen!  Wat ik soms nog wat mis, is het gevoel van diepte. (voorgrond-middengrond-achtergrond) Het is wel aanwezig in je composities, maar komt niet altijd tot zijn recht. Wat je zou kunnen doen is wat meer contrast steken in de voorgrond, wat donkerder gaan.

Je kan echt goed schaduwen vind ik, knap.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Mooi werk. Ik zie het graag als je felle kleurtjes aquarelt. Die sneeuwman is ook geweldig.

 

Bij Leia vind ik het raar dat je voor zo'n kadrering kiest. Je zou eerder iets 'technologischer' verwachten dan dat motiefje.

Ik wou eens iets meer steampunk-achtigs of zo... Maar uiteindelijk is het iets nog ouders geworden.  Enfin, 't moest eens iets anders worden :-).

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
17 uren geleden, Yncke zei:

Dat iconografisch experiment is supermooi gelukt!

 

Inderdaad, prachtig werk, indrukwekkend gedetailleerd en tot in de puntjes afgewerkt.

 

Ik was dit voorjaar in Griekenland en daar verkopen ze dergelijke iconen (maar dan vééél kitscher) gewoon op straat, in een soortement krantenwinkeltjes. Ik had er bijna eentje mee, ik heb daar een zwak voor. Moest je dit doen met herkenbare strippersonages, uw originelen vliegen de deur uit op stripfestivals!

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...