Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Koen

Off-Topic Draadje.

74 berichten in dit topic

Ik heb ooit nogal wat LSD gratis aangeboden gekregen en het afgewimpeld. Vind de bedwelmende werking van alcohol al voldoende.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisterenavond in het naar huis rijden werd ik in het midden van de straat tegengehouden door de rijkswacht. Ik moest zelfs niet aan de kant gaan staan. Er werd zo eens naar binnen geschenen met een zaklamp, overal wat rondgekeken en ik mocht weer doorrijden.

Rare jongens.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisterenavond in het naar huis rijden werd ik in het midden van de straat tegengehouden door de rijkswacht. Ik moest zelfs niet aan de kant gaan staan. Er werd zo eens naar binnen geschenen met een zaklamp, overal wat rondgekeken en ik mocht weer doorrijden.

Rare jongens.

Ah, is het nog de rijkswacht in den Limburg? :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat zijn nou echte brigadiers. Tiens, de rijkswacht... het waren vast bedriegers want de rijkswacht bestaat niet meer sinds 2001. :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Politie. In de volksmond ook gekend als flikken, smerissen, Juten, klabakken, klakken, cops, lastigaards, lui die te stom en te lui zijn om met de taxi rond te rijden,...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had dat onlangs ook. Een combi met twee flikken stond aan de overkant van de straat. De ene zwaaide wat vaag vanuit de heup met zijn lamp, dus ik reed langzaam door. Maar de ander scheen toen fel in mijn ogen met zijn lamp en ik ben gestopt. Hij probeerde me dan wijs te maken dat zo vaag wat staan wiegen met een lamp betekent dat ik moest stoppen. Het was een controle-actie tegen inbrekers. Ik mocht doorrijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En ik steeds maar weer aan een hele controle onderworpen worden als ik ze tegenkom. Ik moet er behoorlijk verdacht uitzien, of 't is de wagen (of gewoon beide). Hoewel, misschien lijk ik gewoon braaf en veilig genoeg om gecontroleerd te worden zonder enig gevaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Elke post in deze draad die ook maar iets met de voorgaande te maken heeft zal door een moderator verwijderd worden! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Log in om dit te volgen  
Volgers 0