Ga naar inhoud

Nieuwste Manga Aanwinst


Olsimar

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gast Natte aap

Vinland Saga volume 1 (omnibus denk ik, dikke pil) gekocht! TimHardt: it better be good! ;)

 

ik vond het begin wel goed, dan zwakte het wat af maar verderop trok het toch weer wat aan. Ik kan het me niet meer scherp voor de geest halen, maar echt heel goed vond ik het precies nu ook weer niet. Beetje aanvaardbaar goed ;)

Maar goed, ieder zijn goesting hé.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

En ook al in Catawiki ingevoerd!

 

ed29fbc6-ba9f-11e3-82e4-28970d17e0b6.jpg

 

Heerlijke prachtig getekende manga waarin de maakster het 19e eeuwse (nomaden) leven langs de Zijde-route in beeld brengt aan de hand van alledaagse verhalen. Eerder tekende zij Emma wat zich afspeelde in het 19e eeuwse Victoriaanse Londen en waar ze als anglofiel zich uit kon leven. Zeker het begin van Emma is grafisch een stuk minder dan A Bride's Story.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

de manga is beter. ben wel benieuwd wat je ervan vindt!

Kan je lang wachten. Ik lees nooit de manga van anime die ik al gezien heb. Tenzij ik erachter kom dat de manga het origineel is. Vice versa is vaak ook het geval maar niet altijd. Zeker als de anime er goed uitziet en ik geen afscheid wil nemen van hetgene ik net gelezen heb. (bijv Shigurui)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik heb destijds, om te kijken of ik het wat vond, deel 1 online gelezen en dat smaakte beslist naar meer.

 

Laat zeker weten wat ik ervan vond als ik all veertien delen gelezen heb. Zij het hier, zij het via Klare Taal.

 

Hoeveel delen gaat de reeks eigenlijk uiteindelijk tellen? Is daar al iets over bekend?

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Eden telt 18 delen, 14 vertaald in het engels.

Pas op: deel 1 is het buitenbeentje. In het begin focust het veel op de ramp en elijya, daarna focust het verhaal vooral op de groepen en machtshebbers van dan. Ik blijf dit fantastische sf vinden.

Deel 1 is voor 2/3e proloog dus dat verwachte ik al. Maar ook het gedeelte dat zich in het heden afspeelt (of nu ja heden voor de strip zelf dan) vond ik erg goed.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Als fan van de Anime reeks in het weekend de manga van Sword Art Online gekocht in het Frans.

 

Ik heb al een vermoeden dat het toch iets meer is voor jeudige lezers.

 

 

Als je fan bent van SAO schrijf er dan een stukje over. Altijd leuk als andere posten in de anime besprekingsdraad en ikzelf ga m niet bespreken aangezien ik m niet gezien heb en hij zelfs (nog) niet op mijn te kijken lijstje staat.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Nieuwe aanwinst: Old Boy 1-8

 

Ik heb de film niet gezien maar ken wel de basis van het verhaal (man komt vrij na 10 jaar opsluiting).

Aangezien het de basis was voor een zeer succesvolle film en een eisner award gewonnen heeft zijn de verwachtingen groot.

 

goeie reeks, 't zakt een klein beetje in na deel 5, maar een hele goede reeks, overall.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...