Ga naar inhoud

Nieuwste Manga Aanwinst


Olsimar

Recommended Posts

4 uren geleden, spock zei:

Nope, je verwart waarschijnlijk met 2100.

Iedereen die ik vertrouw, zegt dat New LW&C ook goed is (niet zoals de eerste reeks, maar toch, het blijft Koike). 

En anders vertrouw ik u niet meer vanaf nu ;) 

nee, ik verwar het niet.

de eerste van New lone wolf is goed, de tweede middelmatig, vanaf de derde helaas bagger. En ik wilde het zo graag fantastisch vinden...

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

I Am a Hero Omnibus Volume 10 (voorlaatste deel, niemand die dit ook leest? sublieme reeks!!)

Emanon Volume 1 (hier kijk ik erg naar uit)

Monstress Book One (Hardback - kwijl)

Happiness 9 (blijft erg goed, ik hou van zijn vertelritme, ook al van bij flowers of evil)                                                

The Girl From The Other Side: Siuil A Run Vol. 6 (een van de best lopende reeksen)

Ooku: The Inner Chambers, Vol. 15 (hard core alternitive history)                     

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Op 27/11/2019 om 09:08, spock zei:

Levius Est vol. 1

Knights of Sidonia 3 

Prison School 14

Prison School ..Kende ik niet....Willekeurig een 200 tal pagina's gelezen... Ging hoofdzakelijk over ne gast die moest plassen!!! Voor de rest ook goed vettig. Kortom: perfect leesvoer voor ouwe viespeuken!!!! Dus AAAAA +++ (hoogste waardering )

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Op 22/12/2019 om 18:14, linthout zei:

Prison School ..Kende ik niet....Willekeurig een 200 tal pagina's gelezen... Ging hoofdzakelijk over ne gast die moest plassen!!! Voor de rest ook goed vettig. Kortom: perfect leesvoer voor ouwe viespeuken!!!! Dus AAAAA +++ (hoogste waardering )

Heb je World's End Harem al gelezen (lees, dus NIET Worlds' End Harem)?

Link naar reactie

Worlds End Harem vond ik even leuk, maar na zes delen had ik het wel gehad. 
Prison School is geniaal, op zijn manier.
De uitvergroting van banale en/of absurde dingen, daar bladzijden lang mee bezig zijn, en allemaal in hard action manga style bijvoorbeeld, of de ingehouden vettigheid, de humor, de manga spoof, enz... ;) 

Link naar reactie

Nog straffer weet ik niet, ik moet eerlijk zeggen dat ik van Prison School enkel de anime heb gezien en niet de Manga gelezen maar die World's End Harem is in ieder geval wel geestig (heb voorlopig 5 volumes gelezen). Tis een soort van Japanse interpretatie van Y the last man maar dan zonder een aapje dat kak zit rond te smijten 😛

Er is ook een fantasy spin off van, die moet ik wel nog lezen

Link naar reactie
7 uren geleden, spock zei:

Ik had het nog niet, en volume 2 is out of print. Wat raar is, want volume 1 is wel herdrukt, maar ja, bij Dark Horse kom je dat wel meer tegen ;) 
Zag ze beide op't net en heb niet getwijfeld. 

Ugh, tell me about it, volume 2 is al een tijdje out of print dus ik heb zelf alleen maar volume 1, Dark Horse is soms echt wel kak met willekeurige volumes uit een reeks die lange tijd OoP zijn

Link naar reactie
Op ‎17‎/‎01‎/‎2020 om 16:38, Lav zei:

Ja dat maakt het net pijnlijker 😢 
Hebben jullie trouwens al Gou Tanabe's At the Mountains of Madness gelezen? Ook van Dark Horse, recent is volume 2 uitgekomen maar die moet ik zelf nog lezen, volume 1 was in ieder geval erg goed, was ook snel OoP maar is (normaal gezien) terug te verkrijgen

 

madness.jpg

nee, maar bedankt om te delen, ik ben fan van alles van en rond Lovecraft. Ga zeker eens bekijken!

Link naar reactie
Op 20/1/2020 om 00:01, Neat Stuff zei:

Kijk hier dan ook gelijk 'ns naar. Tanabe is een meester in het verstrippen van Lovecraft. Ik durf zelfs te beweren dat hij niet te toppen is.

9200000071416239.jpg

Die vond ik eerlijk gezegd wat minder 🙁

Allemaal erg mooi getekend maar alles was van verhaal te kort en oppervlakkig om veel voeling te kunnen krijgen naar mening. En dat probleem had ik niet bij At the Mountains of Madness

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...