Ga naar inhoud

Amoras 2047


Recommended Posts

:o

 

OMG!

 

Het idee van een volwassen S&W is behoorlijk vreemd maar het verhaal klinkt bijzonder goed en dit ziet er fantastisch uit! Ga ik beslist kopen. Het enige waar ik even moeite mee heb is: hoe zit het de namen? Want Suske en Wiske klinkt niet echt als goed als de namen van twee hoofdpersonages in een actiethriller voor volwassenen. Is overigens al bekend wie de scenarist en tekenaar zijn?

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Ziet er goed uit. Mijn interesse is gewekt. Wie had ooit gedacht Suske en Wiske in een dystopische, bloederige setting te zien?

Had Willy Vandersteen niet heel wat eisen nagelaten omtrent zijn Suske en Wiske?

Link naar reactie

Ik ben in elk geval zéér enthousiast en in blijde verwachting.

Ik vind het een goeie manier om de franchise nieuw leven in te blazen, en wat een- naar Vlaamse maatstaven - sterke marketing campagne...

 

Louise en Franciscus FTW !

Ben ik het helemaal mee eens. (evenals alle anderen die zich positief uitlieten) Nu de hoofdreeks echt een kinderstrip is geworden (en nog geen goeie ook) werdt het hoog tijd dat er iets kwam voor de volwassen S&W liefhebbers. Het verhaal klinkt bijzonder goed en ook wel behoorlijk volwassen (Barabas die nu de slechterik is. Hints van filosofisch geneuzel etc...) Die namen passen trouwens veel beter dan Suske en Wiske. Hopelijk gaan ze daarvoor of iets dergelijks. Ik ben het helemaal met KT eens. Dit kan echt iets worden. Het zal de eerste S&W in 7 jaar zijn die ik koop en als het bevalt zal het de eerste Vlaamse reeks in 5 jaar zijn die ik ga volgen. Ik kan nauwelijks wachten.

 

Toch nog even vraagje want ik ben nu even in de war: is de titel van de reeks nu Amoras of Amoras 2047?

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Qua hype-machine zijn ze goed bezig.  Een paar flitsen van een strip met epische muziek erboven en iedereen vol enthousiasme.

 

En zelfs dat was al niet eens nodig. Een naam, een vage website en de eerste schreden waren al gezet. Het plaatsen van steeds een klein beetje meer is vervolgens genoeg gebleken voordat de trailer kwam. 

 

@Diogenes: De reeks gaat Amoras2047 heten.

 

Wat de rest betreft: Ik ben heel benieuwd naar hoe dit gaat uitpakken en of het publiek algemeen dit gaat pikken. Zoals we kunnen zien word het voor Suske en Wiske tamelijk geweldadig en echt wel anders.

Link naar reactie

@Diogenes: De reeks gaat Amoras2047 heten.

Ah gelukkig maar. Vind ik nml een hele goeie naam die de reeks goed samenvat terwijl Amoras mij dan wat vager klinkt.

 

Wat de rest betreft: Ik ben heel benieuwd naar hoe dit gaat uitpakken en of het publiek algemeen dit gaat pikken. Zoals we kunnen zien word het voor Suske en Wiske tamelijk geweldadig en echt wel anders.

Daar maak ik mij ook zorgen om. Ik ben bang dat dit een goeie reeks blijkt te zijn maar al na 1 deel de nek om wordt gedraaid wegens te fanatieke S&W puristen.

 

Edit: tjonge Kontiki had gelijk. Ik ben idd negatief ingesteld vandaag. :e008:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

gaan ze niet in conflict komen met de erven Vandersteen? Er waren toch een hoop regels en toestanden wat er niet mocht?

 

Nu, ik vermoed dat ze dat wel bediscussieerd gaan hebben met hen.

 

Mijn interesse is alleszinds ook gewekt, ben wel benieuwd.

 

Doet me wat denken aan die éne Rode Ridder (Red Knight dacht ik) die verschenen is. Ik vond dat best wel een cool album destijds.

Link naar reactie

Verschillende tekenaars kunnen samen aan één strip werken, he. Dat doen ze bij de reguliere reeks ook.

Helemaal in het begin, toen enkel het logo met het hoofd van Krimson te zien was dacht ik ook aan Stedho.

 

Die boef ( die tanden ) uit de trailer ( beeld van 10 seconden ) is helemaal Stedho, en ik heb nog geen dergelijke stijl gezien van de tekenaar die ik in gedachten heb. Dus een combi zou wel kunnen, en ik zou het Stedho zeker gunnen !!

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Niet echt. Als je goed kijkt naar de trailer zie je dat ze gedurende het album verouderd. De eerste keer dat wiske te zien is in de trailer ziet ze er zo uit. De tweede keer totaal anders.

 

Is dat niet dat nieuw personage dat je dan ziet? Hoe heet ze ook alweer? Jeruzalem of iets in die trant.

Link naar reactie

Niet echt. Als je goed kijkt naar de trailer zie je dat ze gedurende het album verouderd. De eerste keer dat wiske te zien is in de trailer ziet ze er zo uit. De tweede keer totaal anders.

 

Nu je het zegt, die lijkt wel op Wiske. Maar als je goed kijkt is het inderdaad een ander personage. Wie weet die Jérusalem, maar het kan ook een ander zijn of toch Wiske. We zullen het merken over een klein maandje.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...