Ga naar inhoud

Bedankt Bonte


niemand

Recommended Posts

Ik sluit me hierbij aan. Al velen jaren veel plezier op het forum, en hopelijk nog velen jaren erbij. Ik heb Bonte en het forum gevonden toen ik software zocht voor mijn strips. Toen kwam ik bij de Stripdatabank terecht, dat was rond 2002 denk ik. Dus ik hang al een tijdje rond hier :D Bedankt Peter en de mods voor het tolereren van mijn aanwezigheid ;)

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ik vond het forum begin 2005 via een link op de Arboris site. Ik was vooral geïnteresseerd in de Talent en Arboris subfora. How things change ;-)

 

Het duurde tot 2006 voordat ik een nick nam (jesse custer). Spirit was de eerste om me te verwelkomen. En vriendelijk terecht te wijzen, want ik had per ongeluk een nieuwe draad opgestart. :-)

 

Met nog enkele nicks in de tussentijd, waarover niks te vertellen valt, werd ik in 2007 spock. Die naam gebruikte ik al sinds 2001 op het intranet van't werk ...

Dus nog eens bedankt :-)

en ik mis Spiff... :-p

 

Link naar reactie

Ik vind het altijd wel leuk om te lezen hoe men aan zijn of haar nick komt. Ik gebruik Imajica al sinds 1994 toen ik mijn eerste schreden zette op het internet en je alleen maar irc had om te chatten. Imajica is een boek van Clive Barker. Ook gebruikte ik wel eens Vlad Drac als nick.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ja, een klein applausje is hier wel op z'n plaats.

th_Penguin-clapping-animation.gif

 

 

 

Ik vind het altijd wel leuk om te lezen hoe men aan zijn of haar nick komt.

 

Mijn nick heeft niks met strips of comics te maken, maar alles met Saviour Machine. In 2002 live mogen meemaken in Owen. Dat was toch wel de meest charismatische zanger die ik ooit gezien heb. Mijn eerste concert was Manowar in 1986 in Maaseik, als 'verkenning' voor Iron Maiden later dat jaar in Vorst. En dat was het begin van een plezante jarenlange verslaving. Maar Saviour Machine heeft op mij zo een indruk achtergelaten, dat ik hierna niet veel zin meer gehad heb om nog naar andere concerten te gaan. Bij het kiezen van een nickname heb ik dan ook niet lang moeten zoeken of zitten twijfelen.

 

Link naar reactie

Dit nieuwe forum is toch even wennen.

Noodzaak is begrijpelijk!

Zal ook dit forum met plezier blijven bezoeken en hoop veel oude leden ook op dit forum tegen te komen.

 

:)

 

Peter, bedankt !!!

 

Wat een leuke Bakamé avatar heb je V8 !

 

En: Bonte bedankt, Bonte bedankt, Bonte Bonte Bonte bedankt (doet Bunnik side na).

Link naar reactie

ik kan niet achter blijven natuurlijk. Bonte en zijn mods, dikke merci. Ik ga van blijdschap in bomen klimmen, met bananen smijten en kak tegen de muren smeren (dat doen wij apen namelijk graag).

Ik zal me naast retep zetten en uit volle borst mee zingen met zijn supporterslied.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...