Ga naar inhoud

Mike Mignola (Hellboy, B.P.R.D., enz... )


niemand

Recommended Posts

BALTIMORE VOL. 4: CHAPEL OF BONES.

 

So empty

Just the shell of a man

Stillborn, this I understand

 

Weer zo fuckin' goed! Weer bakken sfeer en verdoemenis! Precies of je een schilderij van Bosch zit te lezen... Mignola, Golden, Stenbeck en Stewart maken er weer iets gezellig donkers van.

 

-Why do you walk among the damned?

-I am one of them.

 

Dat is Lord B voor u, een badass motherfucker met een houten poot en een sabelke tegen de duisternis! Fuck healing factors en adamantium klauwen!

 

Met op het eind een soort van Showdown in het Huis der Blauwe Bladeren, maar dan in een Kapel van Beenderen... ;)

 

Lord B rocks! Dit boek ook!

 

Soundtrack:

-Black Label Society: Unblackened

post-503-0-36869600-1402793967_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Baltimore trekt nu met een bende monster hunters rond. Langs de baan ronselt hij nog wat extra volk om te strijden tegen de machten der duisternis.

 

Twee verhaaltjes deze keer, THE WITCH OF HARJU en THE WOLF AND THE APOSTLE. Maar in feite zijn dat weer hoofdstukken in het groter geheel en gaat het verhaal gewoon verder.

 

Het tekenwerk van Peter Bergting was even wennen, ik was Ben Stenbeck gewoon. Na enkele bladzijden was het verschot echter al over.

 

Even een stage setting voor verdere delen, maar weer ooozooo sfeervol. J'aime.

post-503-0-34109800-1427501245_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Man, ik sta zo hard achter met Hellboy en afgeleiden. Hopelijk kan ik ergens dit jaar een kleine inhaalbeweging maken. Ik heb nog altijd niet de volledige Plague of frogs verhaallijn gelezen. Ik heb gezien dat die nu in 4 TPB's wordt gebundeld, dus ik ga daar al eens mee beginnen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Sowieso niet aan B.P.R.D. beginnen vooraleer je de eerste 5 bundels van Hellboy hebt gelezen.  

Ik heb ze allemaal geördend in volgorde van verschijnen, lijkt me de beste leesvolgorde (na het nemen van deze foto zijn er wel al veel bundels bijgekomen...zal eens een extra foto moeten nemen voor de volgende delen.)

 

post-3-0-60541100-1423685117.jpg

 

Waarvoor dank, ben bijna rond :D Nog Abe 5 en BPRD hell on earth 10

Link naar reactie

Soms ben ik aan het sakkeren van "Mignola, doe eens voort!" Maar als ik dan dit hier weer lees, dan mag hij van mij eigenlijk wel blijven treuzelen.

 

This is good stuff!

 

post-503-0-76588200-1427502209.jpeg

 

Ik ben ook niet altijd fan van de boeken met de kortverhaaltjes, en ik heb ook graag dat het verhaal vooruit gaat, maar deze trade (met kortere verhalen in dus) is wel héél erg goed. 

Zéér graag gelezen. :)

Link naar reactie

Baltimore trekt nu met een bende monster hunters rond. Langs de baan ronselt hij nog wat extra volk om te strijden tegen de machten der duisternis.

 

Twee verhaaltjes deze keer, THE WITCH OF HARJU en THE WOLF AND THE APOSTLE. Maar in feite zijn dat weer hoofdstukken in het groter geheel en gaat het verhaal gewoon verder.

 

Het tekenwerk van Peter Bergting was even wennen, ik was Ben Stenbeck gewoon. Na enkele bladzijden was het verschot echter al over.

 

Even een stage setting voor verdere delen, maar weer ooozooo sfeervol. J'aime.

 

post-503-0-34109800-1427501245.jpeg

 

Ik moest ook even wennen aan de nieuwe tekenaar. 

Ook weer zeer graag gelezen. :)

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...