Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Ook handig op de fiets !

 

Rugzakken.jpg

 

Jaren geleden droeg ik op lange wandeltochten door de bergen liters water mee. Als je dorst hebt moet die rugzak dan weer af, je drinkt teveel in één keer want het is toch lastig steeds weer die fles pakken. Nu zit de waterzak in de rugzak, ikd rink steeds wat slokjes water en het water blijft heerlijk koel.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Niet zo heel erg duur hoor, normaal betaal je makkelijk het dubbele voor zo'n Victoriaanse diorama.  Ik heb al wel even een zwak voor taxidermie, zo sieren er wel meer beestjes mijn kamer hier, ook enkele antieke vissen op formol.  Ik leg al enkele jaren mijn eigen Wunderkammer aan, maar blijkbaar zit dat nu inderdaad in de lift dus vrees ik een beetje voor die prijzen. :(

Overigens, 'k heb zelf ook al enkele doodgeboren poezen op formol gezet, én al eens geïnformeerd naar een cursus taxidermie.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Een Bang & Olufsen uit +/- 1966. Het betreft een soort dressoir met een uitschuivende platendraaier en een tuner/versterker. De boxen zitten ingewerkt in het meubel. Jammer genoeg zijn enkele stekkers afgeknipt waardoor er op dit moment alleen visueel en tactiel genoegen te rapen is.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Een Bang & Olufsen uit +/- 1966. Het betreft een soort dressoir met een uitschuivende platendraaier en een tuner/versterker. De boxen zitten ingewerkt in het meubel. Jammer genoeg zijn enkele stekkers afgeknipt waardoor er op dit moment alleen visueel en tactiel genoegen te rapen is.

 

Ergens vlug vlug gepikt?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...