Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Je mag die toch wel hebben, maar gewoon niet mee op de openbare weg?

Hier mag dat ook niet, maar wij gaan elk jaar naar Wings and Wheels (re-enactment evenement in Ursel),

En daar kunnen we die wel gebruiken :D

 

Wings und wheels is hier vlakbij. Misschien kom ik dit jaar nog eens kijken naar de Willys, GMC's, Dodges en LAndrovers.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Je mag die toch wel hebben, maar gewoon niet mee op de openbare weg?

Hier mag dat ook niet, maar wij gaan elk jaar naar Wings and Wheels (re-enactment evenement in Ursel),

En daar kunnen we die wel gebruiken :D

 

Hadden ze zulke dingen dan destijds in het leger?

Link naar reactie

Jij en je partner weten toch ferm van aanpakken, Skinny.  Respect, girl ! facebook-like.gif

 

Merci :D

 

Hadden ze zulke dingen dan destijds in het leger?

 

Nee, maar het is op een oud vliegveld. In de 3 dagen dat we daar zijn lopen we een keer of 5 a 6 de hele toer.

Als je dan nog snel even ergens moet zijn, of nog iets op de markt daar wilt halen, is zo'n minibike wel fijn.

 

Overdag als het publiek er is zal hij in de tent verstopt staan :).

Link naar reactie

Moet zijn want ik drink het al vele jaren niet meer (zonder specifiek aanwijsbare redenen overigens).

 

De aanprijzing: "Ride the energy wave" deed het niet meer voor jou? Hier in NL is de energiedrank van de AH (25 cts p/st)het meest populair, de schoolgaande jeugd zuipt ze met honderdtallen leeg. Wat voor mijn generatie de zak chips wa,s is voor de kinderen van tegenwoordig die suiker/cafeinebommetjes.

Link naar reactie

Ben ook al jaren gestopt met senseo/koffiezet en zet thuis voornamelijk koffie met een caffettiera.

Heerlijke straffe koffie (espresso) en je kiest zelf je bonen + kost geen stukken van mensen.

Samen met french press-systeem (Mask) naar mijn mening de beste (betaalbare) manier om koffie te maken.

 

357210.png

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...