Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Zou retep, buiten die ene keer dat het toiletpapier scheurde, al eens vuile handen gehad hebben?

 

Ik heb wel verdomme de hele zaterdag de handen groen geknipt tijdens tuinonderhoud ! En wie zet die Kewloxkastjes in elkaar  ! En het vuilnis kiepert zich ook niet als vanzelf in de daarvoor bestemde containers ?

Link naar reactie

Kijk maar uit die guppen neuken als de besten, zoveel nakomelingen dat je bakje helemaal uit zijn voegen barst. Volgens mij leven er bij de hoogovens nog steeds guppen die voortkomen uit de vele tientallen die ik daar heb losgelaten.....

 

Wij waren ze beu. Aangezien koudwatervissen buiten in het vijvertje gekapt. Wemelt nu van de guppi's, maar de natuur heeft ook zoiets als reigers voorzien... en zo is alles weer in evenwicht.

 

Oude HP printer gaf er de brui aan vorige week (er was al eens iets afgebroken en nu bleven de cartridges vastzitten. Met geen stokken er meer uit te krijgen). Nieuw ding gekocht van HP, wireless. Cool en veel rapper dan de vorige!

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

nee hoor, bovenste is een Brooks zadel, als die naar je kont zijn gevormd wil je geen ander meer. De andere fotos zijn trouwens van internet, we hebben heel lang gezocht naar hele prettige zadels, het kost wat maar dan heb je ook wat.

 

Dit is mijn racefiets (waar ik veel te weinig op zit):

 

bianchi9be.jpg

Link naar reactie

Een kilometertellerkabel voor mijn oldtimer. De vorige heb ik kapotgetrokken bij het verwijderen van het dashbord.

Ik kocht ook een spanningsstabilisator voor de brandstofmeter en thermometer, maar de bestaande bleek niet stuk. Hij gaf gewoon slecht contact.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Ik kocht Nike Training voor de Kinect online. Vandaag kwam hij aan, maar nu blijkt het om een promotionele kopij te gaan (not for sale), zonder boekje en reeds geopend. 

Moet ik het hierbij laten of zou ik het bedrijf (GooHoo) hierover aanspreken. Eventueel geld terugvragen of een vervangkopij?

 

attachicon.giffoto-2.JPG

 

Ik heb geen flauw idee wat dat is dat je kocht, maar als je niet krijgt waar je voor betaald hebt moet je dat asap aan de verkoper laten weten. Heb je via PayPal of een kredietkaart betaald? Via hen kan je je geld wel terugeisen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Tenzij je het bewust tweedehands van een particulier kocht (wat ik niet vermoed), zou ik sowieso of mijn geld terugvragen, of datgene wat je dacht te kopen (en zij aan hebben geboden?).  Geld terugvragen,... kan inderdaad makkelijk via Paypal,...

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Mmmm, dan wordt het lastiger als zij zelf ook moeilijk doen, maar 'k zou toch zeker contact met hen opnemen.  Ze kunnen tenslotte nog steeds een (potentiële toekomstige verdere) klant verliezen.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Op hun site staat toch alleszins mooi bovenaan "Niet tevreden? Geld terug"

 

en:

 

"Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 werkdagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger."

Link naar reactie

Als het werkt zou ik het gewoon houden en de voucher nemen. Het gaat tenslotte maar om het game. Er zijn genoeg van die oem's in omloop en ik verdenk er de softproducenten van om hier oogluikend zelf een handeltje mee op te zetten.

 

Het is trouwens juridisch een zeer twijfelachtige zaak. Waarom zou je iets dat je rechtmatig bezit niet mogen doorverkopen?

Link naar reactie

Omdat je het huurt en niet koopt. Alle eBooks, iTunes melodietjes, en de meeste internet software, koop je niet, maar huur je.

In dit geval gaat het over een dvd die Stuvio in zijn bezit heeft, niet iets digitaal, dat is nog ingewikkelder.

 

Fysische items die je rechtmatig bezit kan je zonder probleem doorverkopen.

Link naar reactie

De derde compilatie van mijn favoriete francofiele praatvaar! En met een bonnetje uit de krant slechts 16,95. Koopje!

 

Schermafbeelding+2013-06-03+om+11.14.37.

 

En Skinny: post gerust een foto van jezelf met die schoenen aan. Of zijn ze alleen voor in de slaapkamer?

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Inderdaad. Zo heb ik dat wel met meerdere periodes. Maar inderdaad, dat nationalistisch gebral moet gedempt worden.

 

Ondanks het feit dat ik wel auto-segregatie en non-etnische segregatie voorsta.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...