Ga naar inhoud

Joe Hill - Locke & Key


Recommended Posts

Ik ben voorstander van boxen die reeksen/verhaallijnen bundelen. Deze lijkt me ook wel wat. 'k Ga me overwegen die aan te schaffen.

Is hij verkrijgbaar met de hele reeks als inhoud ook?

 

 

Als ge er de vorige HC's bijkoopt, wel. ;)

 

Nee dus.

Deze week komt HC vol 6 uit, zonder box : $ 29.99

met box : $ 39.99.

Link naar reactie

Ik heb de laatste Locke & Key zeer graag gelezen. Het laatste hoofdstuk is subliem ! :) De rest ook natuurlijk, maar dat laatste hoofdstuk deed me iets. Dat gebeurt niet zo vaak, als ik strips lees. Ik heb al wel meer een joygasm gehad bij het lezen van comics, maar dit was speciaal.

Ga het nu wat laten rusten, en als de SC uitkomt, dan herlees ik dat allemaal :)

Link naar reactie

Alpha & Omega is idd zeer goed. De zoon weet even goed verhalen te vertellen als de vader. Leuk, de Carrie "cameo" die hierin verwerkt zit. Het enige minpunt is de Dodge Charger. Een auto tekenen blijkt toch zeer moeilijk. Alles is mooi getekend, but the Charger fucks it up a bit.

 

Drukke dag morgen, moet de andere vijf delen terugvinden om in die box te steken. :-)

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Via Audible het 13 uur durende luisterverhaal v Locke &Key aangeschaft. Blijkbaar hebben ze er nogal wat moeite voor gedaan en tot 4 november is het gratis. Ik heb nog niet kunnen luisteren, maar ben benieuwd.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...