Ga naar inhoud

Cameo?!


Hostia

Recommended Posts

Een cameo is volgens Wikipedia een kort optreden van een BEROEMDHEID.

Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat Martin niet beroemd is, zij het in een beperkte kring.

Of moeten we het hier meer over 'berucht' hebben? :e005: :e005: :e005:

 

Haha, misschien beroemd toen de reality reeks De Perfecte Moord werd uitgezonden op VTM. Maar dat is meer dan tien jaar geleden.

Berucht inderdaad tegen opposanten en verraders van de Rode Ridder, en lafaards in het algemeen.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Dit is hoogstwaarschijnlijk ook een cameo (eerst opgemerkt door forumlid Robert) maar wie is het?

 

Het gaat om de persoon rechts met 'modern' ringbaardje. Onmogelijk dat een piloot er zo uit zag in de periode dat het verhaal speelt: jaren 50 Korea oorlog.

 

In het album Buck Danny Classic - Sabres over Korea, plaat 45.

 

 

post-220-0-55409900-1457612759_thumb.jpg

Link naar reactie

Dit is hoogstwaarschijnlijk ook een cameo (eerst opgemerkt door forumlid Robert) maar wie is het?

 

Ik erger me altijd aan de cameo's (of gastoptredens van onbekenden bestaande mensen) in Suske en Wiske. Om de een of andere reden worden de hoofden van die figuren altijd in een andere (ietwat meer realistische) stijl getekend. En dat haalt me telkens weer uit het verhaal.

 

Mijn wederhelft('s naam) duikt overigens vijf of zes keer op in de kampioenen. En ik heb daar helemaal niets mee te maken.

Link naar reactie
Zijn er repers die een cameo in een stripalbum hebben?

 

Pagina 1 van dit topic.

 

Na een naam-bordje in Top Cow's THE DARKNESS, na een grafsteen in Marvel's HEROES FOR HIRE, na een machtsbeluste burgemeester in Standaard Uitgeverij's VIGILANTES, na een piraat in SHE-BUCCANEER, na een hit&run rotzak in Dropcomics' ACE ....

attachicon.gif2196_1099628211727_7067_n.jpgattachicon.gif552419_4559241219890_1996850234_n.jpgattachicon.gif578425_4559257820305_222254820_n.jpgattachicon.gif598694_4559300781379_2047683587_n.jpg

 

nu een slechterik met een "oog voor details" in "Heart Of Stone'...

 

 

 

attachicon.gifheartofstone.jpg

 

 

 

 

 

En ik zat ook nog in een Standaard Uitgeverij boek genaamd VIGILANTES als slechte burgemeester.

En ook in een Nederlandse comic waarin ik een klootzak was met een grote bolide die een moeder met kind (bijna) overreed

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Opposanten van de Rode Ridder? en lafaards in het algemeen?

Dan zal ik mijn mening maar voor me houden over de strip de Rode Ridder...haha.....of ben ik dan een lafaard in het algemeen...haha

 

Nee Lecram, bepaalde stripreeksen niet goed vinden is een persoonlijke keuze. Daarmee val je niet iemand of niet die reeksen aan.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Nee Lecram, bepaalde stripreeksen niet goed vinden is een persoonlijke keuze. Daarmee val je niet iemand of niet die reeksen aan.

Zo simpel is het inderdaad, je kunt nooit persoonlijk aangevallen worden door mensen met een andere mening dan die van u. Ook mag een strip die je persoonlijk goed vindt, gerust neergesabeld worden door een andere striplezer die het maar niets vindt. Wat een zegen voor de stripwereld dat er verschillende smaken bestaan... Wat een zegen voor alle markten trouwens...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

 

En ik zat ook nog in een Standaard Uitgeverij boek genaamd VIGILANTES als slechte burgemeester.

En ook in een Nederlandse comic waarin ik een klootzak was met een grote bolide die een moeder met kind (bijna) overreed

Even de strip opgezocht en wat foto's genomen van VIGILANTES

 

post-130-0-56192700-1459176014_thumb.jpgpost-130-0-91397500-1459176023_thumb.jpgpost-130-0-83777000-1459176032_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 5 months later...

Ik vind de 'per ongeluk cameo' altijd erg leuk! Nu is dat met mijn achternaam redelijk... eenvoudig... maar ik vind het keer op keer altijd ERG leuk :) om te zien!

 

http://www.comicsforsinners.com/review-zenescopes-gft-genesis-heroes-reborn/

 

post-130-0-04023000-1474630126_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
Op 16-10-2017 om 22:16, Daan zei:

Sliert-Japan.thumb.jpg.1b2376dea37bfe73f58c1e06d591ff3f.jpg

Deze kwam ik tegen in De Sliert in Japan, naast Robbedoes en Kwabbernoot staan er tenminste twee Stripfiguren met Japanse roots op de tekening. Taka Takata en Witte Tijgerin. Mis ik dan nog iets?

Die met de bloem is niet Taka Takata, maar de judo-leraar uit Boeven op de kermis.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...