Ga naar inhoud

Sporterdesport


retep

Recommended Posts

Gast Natte aap

jammer van Mollema en Ten Dam. Ik had echt gehoopt dat Mollema top drie zou kunnen rijden.

 

Ik vraag me af waar VDB in dit rijtje zou thuishoren. Zou hij voor Rodriguez gebleven zijn? Maar ja, rechtop blijven is ook onderdeel van deze sport en daar is VDB een ongelooflijke kluns in. (al zou ik de eerste meters al op mijn muil gaan op zo'n fietske, maar goed, ik rij dan ook de tdf niet, hij wel.)

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

De mannen hebben al de scalp van Duitsland. Zie maar dat Nederland de halve finale tegen Duitsland wint, dan krijgen we een leuke finale.

 

En de dames. Wait and see.

 

Zingen kunnen ze alvast ! :e005:

 

Straffe a capella volkslied-act van onze Belgische hockeydames ...

 

http://www.hln.be/hln/nl/1304/EK-Hockey/article/detail/1688333/2013/08/17/Jill-Boon-Aanwezigheid-van-Koning-Filip-gaf-extra-boost.dhtml

Link naar reactie

Dat is Amerikaans, die zijn enkel geintersseerd in dikke t$@#en :D

 

Ik vind dat keurige tetjes hoor, niks dikke prammen

 

13_eva-de-goede_ellen-hoog_01.jpg

 

ps Kudos hoor je nooit wanneer "zijn" ploegje verliest, hé Kudos, de rooie panturs hebben met 2-0 verloren, van nederland ! Lekker puh, nu Standard nog, die bandietenploeg :e007:

Link naar reactie

Dit weekend; een zwakke match maar de voetbalgoden waren Standard - voor een keertje - gunstig gezind. :e005:

 

Een 12 op 12; nog steeds zonder tegengoal, nog steeds mooi alleen aan de leiding! :e007:

 

 

 

En in de Europa League:

donderdag, 22 augustus, is er FK Minsk - Standard.

 

Benieuwd wat het gaat worden.

De trainer moet inmiddels voortdurend de ploeg roteren, anders zijn ze binnen de kortste keren kapot gespeeld...

Link naar reactie

De Belgische hockeydames hebben gestreden voor wat ze waard zijn.

"Eervol ten onder" ; niets verkeerd mee.

 

Nu hebben ze genoeg aan een gelijkspel om door te stoten naar de halve finale! :e005:

 

http://www.hln.be/hln/nl/1304/EK-Hockey/article/detail/1688795/2013/08/18/Red-Panthers-eervol-ten-onder-tegen-Nederland.dhtml

 

Kansloos en een maatje te groot die hollanders waren toch meer de woorden die de belgische media gebruikten maar goed we gaan het zien !

 

http://www.knack.be/nieuws/dossiers/dossier-hockey/ek-hockey-nederland-klasse-te-sterk-voor-red-panthers/article-4000376802426.htm

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Ik vrees dat we zo veel matchen gaan zien op het WK. Ploegen die aan elkaar gewaagd zijn en die niet écht in de aanval durven/kunnen gaan en dan wint diegene die het eerst profiteert van een foutje.

En België mist duidelijk een aanvaller die onder druk kan scoren. En de Bruyne speelt elke match slechter. Heb het al eens gezegd, die moet zo rap mogelijk weg bij Chelsea en terug regelmatig spelen.

Link naar reactie

nou ja foutje ? Die Colombos stonden drie  keer vrij voor de keeper, ik dacht dat de Belgische verdediging zo sterk was ?

 

Geblesseerde Kompany werd serieus gemist. Lombaerts en Van Buyten zaten ook op de bank. Vermaelen en Alderweireld spelen niet of nauwelijks bij hun ploeg. Mignolet in de goal - die tweede ging Courtois wel hebben. Het was alternatieven uitproberen.  

Ik hoop dat Debruyne wordt uitgeleend en weer mag spelen, want was nu maar een schim van zichzelf.

 

Absoluut genoten van Hazard (eerste helft), Witsel en een sterke invalbeurt van Mertens. Ook Fellaini vond ik goed spelen.   

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Gisteren zag ik flarden van de match. Ik ben geen liefhebber, dus denk ik na terwijl ik kijk. Daardoor daagde het me plots dat't een soort "capture the flag" is, maar dan met een bal. Het logische gevolg was dat ik me afvroeg waarom er geen labyrint was, zoals in de CTF-spellen. Misschien hier en daar een muur op het veld, of putten. 

Maar al gauw kwam ik tot de conclusie dat het tactisch gezien spannender is om dit op een open veld te spelen. 

De bedenkers hebben dat niet slecht gedaan.

Wat jij natuurlijk niet weet is dat de ploeg die het middenveld kontroleert +15 speed en + 15 hit krijgt :D
Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...