Ga naar inhoud

Sporterdesport


retep

Recommended Posts

België zou absoluut van Nederland winnen......hahaha

Ik denk dat Portugal en België angstgegners voor Holland zijn.

 

Maar vandaag Oranje zonder van Persie, de Jong, Sneijder en Robben met 10 man tegen Colombia de betere zijn ( ook van der vaart er nog uit), grote klasse.

Als Robben, Persie en Nigel de jong erbij zijn, zal Oranje moeilijk te verslaan zijn ( behalve door Portugal en België).

Link naar reactie

Wat is die Lens toch een sufferd, een paar provocaties en hij loopt er in........... Nederland speelde toch wel goed, Strootman haalde af en toe goed en gemeen door (wel even oefenen dat het wat minder opzichtig gaat) en verder werd er vooral hard gewerkt.

 

Is de lucht er nu een beetje aan het uitlopen bij de Belgen? Zoals Lecram al zei, tegen 11 welshmen uit de engelse tweede divisie of een modderend moelanderteam gaat het wel maar als het tegen de grote jongens moet..........

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

hahahahaha................rode duivels zijn gelukkig in de loting.

Dit zijn waarschijnlijk uit elke bowl de zwakste ploegen....algerije, belgie, rusland en zuid korea.......

Aan de andere kant moet je op een WK voor iedereen uitkijken.

 

Nederland.....de sterkste uit bowl 1 Spanje (met Brazilie), de sterkste uit bowl 2 Chili (met Ghana) en een gemiddelde uit bowl 3 Australie.

Ach........wie wil winnen zal er tegenaan moeten. 

Link naar reactie

Zwendel, je hebt laatst België tegen Colombia toch wel gezien, Chili is gewoon derde in de zuid Amerika poule, daar hebben jullie Algerije voor.....Dat is pas een hele slechte ploeg, zuid Korea is ook niet best en Rusland is altijd een kleurloze deelnemer.

Het probleem zit hem in de volgende ronde, buiten Portugal en Duitsland zijn ook de Ghanezen sterk. Daar ligt de uitdaging, maar ik geef jullie nog best kans tegen die landen. België kan als team vele landen aan.

Wij mogen na de poule met de wereld- en Europees kampioen tegen zesvoudig winnaar en thuisland Brazilië ....hahaha....wij gaan juli in Brazilië niet redden.

Link naar reactie

Probleem is dat je dat allemaal niet op voorhand kan zeggen. Iedereen zegt hier nu dat Rusland een makkie gaat worden, maar die hebben wel de groep van Portugal gewonnen.

En tsja eigenlijk begint het pas in de tweede ronde en dan maakt het niet zoveel uit tegen wie je speelt, behalve dan uiteraard Duitsland of Brazilie.

Link naar reactie

Rusland heeft geen toppers, in een saai elftal, zie ik kansloos zijn en als ik mocht kiezen....geef mij die Duitsers maar, ik vind Portugal gevaarlijker, en Brazilië is verreweg de beste ploeg en gaat gewoon het WK winnen, zonder twijfel.

 

Na Brazilië, Spanje en Duitsland komt een rijtje waartoe Nederland en België behoren en landen als Portugal, Italië en Uruquay.

België heeft gedegen elftal, maar Nederland is net beter, wij hebben misschien een minder stabiel team, maar wel v.d. Vaart, Strootman, Robben en van Persie, special ones, vooral de laatste twee.

En Retep is een ouwe zeur, want er is maar 1 land ter wereld, die niet 1keer heeft verloren dit jaar, juist Nederland, en wel gespeeld tegen hele grote landen, ook heel weinig goals weggegeven itt bijvoorbeeld Portugal en Duitsland met zogenaamd goede verdedigers.

maar Brazilië is in eigen land onverslaanbaar, dus eerste worden in poule of waardig afscheid nemen....haha

Link naar reactie

Lecram is een rotterdammer, die weten niet beter, die denken dat De Vrij, Vlaar, Vlaar, Janmaat en Martins Indi het gaan redden tegen de Romarios, Messies, Riberies en andere wereldsterren. Met een KNVB die zo dom is om te willen cashen door vriendschappelijke potjes te spelen tegen the likes of indonesie waardoor we in drie jaar tijd (zonder echt te verliezen) duikelen van plek 3 naar plek 10 op de fifa lijst verdien je ook niets. Lecram zegt wel dat we niet verloren van DLd en co maar gewonnen werd er ook niet. Ja, van Hongarije winnen we lekker maar als het om het echie gaat win je niet van Spanje, Portugal, Brazilie, Argentinie of Duitsland.

Link naar reactie

Met heitinga, mathijsen, v.d. wiel en consorten achterin werden we kansloos afgeserveerd op het EK, de verdediging daarna hield moeiteloos stand tegen de volledige kwalificatiegroep, Portugal, Italie, Duitsland, Colombia etc. 

Nederland wint uit Turkije, dat voor plaatsing speelde, dat doet niemand ze na, Nederland wint twee keer ruim van Roemenie, vraag maar eens aan de belgen wat zij tegen roemenie deden in een oefenwedstrijd.

Het hele systeem van puntentelling is belachelijk, Zwitserland, Colombia en Belgie zijn natuurlijk geen groepshoofden, dat slaat nergens op, maar ach..........je kunt WK's proberen te voorspellen, er zitten altijd verrassingen, tegenvallers etc. tussen.

Proberen Brazilie te ontlopen is verstandig, maar gezien onze competitie moeten we ook realistisch blijven, drie WK finales (en de nodige halve, kwart) is natuurlijk al een wereldprestatie voor een klein land en een WK winnen zou eigenlijk een wonder zijn.

 

We moeten proberen de volgende ronde te halen en daarna is alles meegenomen, dat geldt ook voor Belgie, die poule zullen ze wel doorkomen, maar daarna Ghana, Portugal of Duitsland...pffffff 

Link naar reactie

Volgens mij zijn er maar drie ploegen die er echt bovenuit steken: Duitsland, Brazilië en Spanje. Portugal=Ronaldo en als die niet in zijn dagje is, is Portugal maar gewoontjes.

 

En al die andere Zuid-Amerikaanse, Aziatische en Afrikaanse landen. Wat weet je daar eigenlijk van? Dat is eigenlijk het grootste probleem. Die spelen enkel maar op het eigen continent, met enkele uitzonderingen. Je krijgt daar van die dingen zoals in de oefenmatch tegen Japan: kleine rappe kuitenbijters die die te rap zijn voor die Europese bonestaken. Goed dat we dat nu weten.

 

Volgens mij zijn er van af de 8e finale (daar wel eerst geraken) 3 ploegen die je best vermijdt. Van de overige kan iedereen van iedereen winnen.

Link naar reactie

Nu ben ik de laatste die wat aardigs over Standar Luik wil zeggen maar wat die Leuvense houthakker daar doet...... De reactie van Carcela is niet goed maar zeer goed te begrijpen. En dan die Ruytinx lopen grienen....

 

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131209_049

 

In Nederland: Havenaar schopt Schaars uit de wedstrijd: het ging per ongeluk, zijn been kwam ineens onder mijn voet :e009: Trainer Bosz: die Mike is zo een lieve jongen die doet dat niet expres.

 

 

http://nos.nl/video/584339-geen-lievere-jongen-dan-havenaar.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nosstudiosportvideo+(NOS+Studio+Sport+video's)

Link naar reactie

Men zit er hier ook al een paar dagen over te zeiken. Begrijpelijk en ook weer niet. Zulke tackles gebeuren wekelijks in bijna alle wedstrijden, alleen zit men dan (per ongeluk of geluk) naast het been of de voet of erop, maar zonder kwetsuur.

Zie ook Batshuayi (na 45 sec in het filmpje). Identiek hetzelfde als Ruytinx deed. Ook maar geel.

 

http://nieuws.vtm.be/stadion/70087-lierse-standard

 

De Belgische voetbalbond moet maar zorgen dat de scheidsrechters bij dergelijke tackles ALTIJD rood geven.

 

Nu maken ze zichzelf belachelijk én partijdig door Ruytinx te willen straffen voor zijn gelaatsuitdrukking. Ja akkoord, maar dan voor iedereen die in de toekomst een raar gezicht trekt.

Link naar reactie

Nu heeft Ruytinx zijn kop zeker niet mee........ Soms komt boontje om zijn loontje, ik las dat die holbewoner een week terug ook al iemand uit de wedstrijd had geschopt dus verdiend is het zeker. In het zondagse voetbalpraatprogramma op NL1 worden de ergste overtredingen getoond: elleboog van de week heette die rubriek vroeger, nu is het meer gebroken been stampen van de week. Een ergerlijk soort van overtreding waar een speler zich vrijwel nooit tegen kan verweren.....

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Volgens mij zijn er maar drie ploegen die er echt bovenuit steken: Duitsland, Brazilië en Spanje. Portugal=Ronaldo en als die niet in zijn dagje is, is Portugal maar gewoontjes.

 

En al die andere Zuid-Amerikaanse, Aziatische en Afrikaanse landen. Wat weet je daar eigenlijk van? Dat is eigenlijk het grootste probleem. Die spelen enkel maar op het eigen continent, met enkele uitzonderingen. Je krijgt daar van die dingen zoals in de oefenmatch tegen Japan: kleine rappe kuitenbijters die die te rap zijn voor die Europese bonestaken. Goed dat we dat nu weten.

 

Volgens mij zijn er van af de 8e finale (daar wel eerst geraken) 3 ploegen die je best vermijdt. Van de overige kan iedereen van iedereen winnen.

Duitsland vind ik helemaal niet zo heel bijzonder, moeite met Zweden, kansloos tegen italie op EK en Bayern wordt getrokken door Robben, Ribéry en andere buitenlanders. Brazilië wordt wereldkampioen.

Zuid Amerikaanse landen sterk en spelen beetje thuis. Nederland absoluut de zwaarste poule met finalist zuid Amerikaans kampioenschap in de poule en de wereldkampioen. Daarna ook nog eens een tegenstander uit poule met Brazilië, wat een dramatische loting eigenlijk.......

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Het is nog erger dan ik dacht:

 

Van de Zwarte Duivels over de Yellow Tigers tot de Red Flames. Steeds meer van onze nationale sportteams krijgen een spectaculaire bijnaam, die moet bijdragen tot een professioneel imago en een hechtere band met de fans via onder andere sociale media. De meeste bijnamen zijn geïnspireerd op diersoorten. Kent u ze allemaal uit het hoofd? Hieronder de 10 voornaamste.

 

http://sportmagazine.knack.be/sport/beeldreportages/10-bijnamen-van-onze-nationale-sportteams-houdt-u-ze-uit-elkaar/album-4000401517215.htm#photo-1

Link naar reactie

Dat is allemaal marketing. Belangrijker is dat de ploegensporten het de jongste tijd heel goed doen en daar zit de aanpak van de sportbonden (hockey, volleybal) toch voor veel tussen. Als het goed is mag het ook eens gezegd worden.

Middels oubollige engelse bijnamen ? In Nederland heten alle nationale ploegen: nederlands team, nederlands vijftien- elf- of zevental of gewoon oranje. Net doen of Belgie de VS is..........

Link naar reactie

Nou dat is niet best, bescheiden Volkswagen)middenmotor

 

die club waar Bas Dost gefaald is?

Nu ja, The brown one moet beter kunnen maar toch even afwachten. Blijkbaar is wolfsburg aan een offensief bezig om zich in de top drie van Duitsland te nestelen. Allez, ja, dat wordt nu trots in de gazetten geschreven omdat er een Belg voetbalt, dat zal allemaal wel wat overdreven zijn maar toch. Als je ziet dat De Bruyne de 10e duurste transfer van Duitsland is, dan zegt dat wel iets over de ambitie van Wolfsburg, want De Bruyne is écht niet de tiende beste voetballer van Duitsland.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...