Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Gast Kameraad Mauser

Schurken gebruiken noppes van symbolen. Schurken willen zo weinig mogelijk opvallen. Tenzij ze legaal gaan en steun krijgen van de goegemeente en de overheid. Dan durven ze al eens een logo hanteren dat het apsect van vertrouwen in zich draagt...KBC, Dexia, Belfius, BNP-Parisbas, enz...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Black blocs ontzien kleine lokale handelszaken - starbucks en McDo  horen daar niet bij - bij betogingen tegen G8 conferenties. Verder draagt men geen symboliek op de kledij. Men zorgt dat men er niet kan worden uitgepikt wanneer met camera-opnames de situaties worden geanalyseerd. Enkel die spandoeken en anarcho-syndicalistische vlaggen -  die zwartrode - hebben ze bij zich.

 

Verder zie ik niet het verband tussen betogers en groepjes individuen die een organisatie oprichten waarbij men samen met een andere organsatie - de overheid - de rest van een populatie kan beroven van koopkracht enz...

 

 

Super Mario Draghi draagt geen "A" op zijn revers of een armband of dergelijke... :e011:

Link naar reactie

Black blocs ontzien kleine lokale handelszaken - starbucks en McDo  horen daar niet bij - bij betogingen tegen G8 conferenties. Verder draagt men geen symboliek op de kledij. Men zorgt dat men er niet kan worden uitgepikt wanneer met camera-opnames de situaties worden geanalyseerd. Enkel die spandoeken en anarcho-syndicalistische vlaggen -  die zwartrode - hebben ze bij zich.

 

Verder zie ik niet het verband tussen betogers en groepjes individuen die een organisatie oprichten waarbij men samen met een andere organsatie - de overheid - de rest van een populatie kan beroven van koopkracht enz...

 

 

Super Mario Draghi draagt geen "A" op zijn revers of een armband of dergelijke... :e011:

 

Wat een lieve kinderen zijn het toch, gisteren zag ik nog een black blockertje een oud vrouwtje helpen oversteken. Ik zie trouwens op bijgevoegd filmpje die zwarte jongens en meisjes(eigenlijk hele lieve, vriendelijke hardwerkende burgers die nog aardig zijn ook) lopen (0;26) met een spandoek met een heeeel grote A.

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

We zien dus wel geen zwartgeklede individuen met anarchistische symboliek op hen kledij genaaid, die van de gelegenheid gebruik maken om auto's te fikken en winkeletalages in duigen te gooien, zoals jij beweerde.

 

Om dus maar weer eens over te gaan naar de georganiseerde groepen zoals banken e.d. drugkartels, Krimson en zijn privémilitie, waarbij het vrij zinloos is voor deze organisaties om zich kenbaar te maken met de symbolische "A".

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik zie dat, ja. Ik heb dat ook nergens ontkend, dat er geen spandoeken aanwezig zijn. Wel heb ik gezegd dat men geen verdere symboliek draagt op de kledij.

En nu de link nog kunnen leggen met georganiseerde misdaad zoals drugkartels, overheid, Krimson zijn privémilitie enz...

Je post een filmpje van rellen en betogingen om je standpunt hard te maken dat black blocs en anarchisten iedere opportuniteit aangrijpen om zomaar winkeletalages inkeilen en auto's in brand te steken, maar enkel is te zien dat betogers slaags geraken met de staatsmilitie. Niks vandalisme enz...

Nogmaals, er is een reden waarom mensen op straat komen om hun ongenoegen te uiten. En het is niet omdat  er te weinig bloemperkjes aangelegd worden in de binnenstad.

Link naar reactie

We zien dus wel geen zwartgeklede individuen met anarchistische symboliek op hen kledij genaaid, die van de gelegenheid gebruik maken om auto's te fikken en winkeletalages in duigen te gooien, zoals jij beweerde.

 

Om dus maar weer eens over te gaan naar de georganiseerde groepen zoals banken e.d. drugkartels, Krimson en zijn privémilitie, waarbij het vrij zinloos is voor deze organisaties om zich kenbaar te maken met de symbolische "A".

 

Ach het zijn strippies... 

 

Robbedoes vocht toch ook tegen de Driehoek? Baard en Kale tegen de Witte Hand? 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Ruimtevaart. Bitcoin. Systeemtheorie. Marinebiologie. Transhumanisme. LHC. Kernonderzoek. etc...

 

Het is inderdaad zo dat de financiële economie een stevige hand heeft in veel onderzoeksdomeinen en de praktische toepassingen ervan helpt financieren. Waardoor het fundamenteel onderzoek dreigt verloren te gaan wegens niet commercieel genoeg. Maar dat wil nog niet zeggen dat je daarom wetenschap moet verketteren.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...