Ga naar inhoud

Wat Schaft De Pot Vandaag ?


Snook

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Waldorf zijn wereld stort in elkaar. Waar gaan het naartoe als iedereen zomaar zijn eigen uren bepaalt en eet wanneer hij zin heeft? O tempora o mores...

Link naar reactie

Eufemisme?

Voor mijn part sta je om kwart voor vier 's morgens op om een banaan met champignonsaus te eten. Ik zal de volgende keer een ironie-smiley gebruiken voor degenen die moeite hebben met lettertjes.

 

Eufemisme?

Banaan met champignonsaus....????????????

bah!

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ach so...feitelijk nooit op gelet. Ik dacht altijd dat je een link nodig had. Ik weet wel nog dat ik dat wel eens geprobeerd heb om zomaar afbeeldingen te posten zonder link en dat het niet lukte. Misschien nog daterend van het oude forum destijds...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb op zich geen probleem dat mensen eens vlees eten (ik doe het ook nog hoor) maar ik stoor me mateloos aan de hypocrisie wanneer mensen geshockeerd reageren als er (weer) een film opduikt rond dierenmishandeling bij slachthuizen (hoe naïef kan je zijn) of dierenmishandeling in het algemeen

Ik eet sowieso al heel lang geen varkensvlees meer en probeer wel een pak ecologischer om te gaan met wat ik eet. Ik ga mensen niet verder vervelen met de redenering waarom maar ik ben echt wel oprecht blij dat er steeds op meer plaatsen op een positieve manier geëngageerd wordt om lekkere vegetarische of veganistische alternatieven te bieden. Vegetarisme is ook ver geëvolueerd, niet gewoon vleesvervangers (fuck tofu btw, yuck) maar gewoon ander soort en toch zeer diverse gerechten waardoor ik vermoed dat als je alles vegetarisch haat het eerder in je hoofd zit dat je het lust ipv uw smaakpallet.

Link naar reactie
5 uren geleden, Lav zei:

Ik heb op zich geen probleem dat mensen eens vlees eten (ik doe het ook nog hoor) maar ik stoor me mateloos aan de hypocrisie wanneer mensen geshockeerd reageren als er (weer) een film opduikt rond dierenmishandeling bij slachthuizen (hoe naïef kan je zijn) of dierenmishandeling in het algemeen

Ik eet sowieso al heel lang geen varkensvlees meer en probeer wel een pak ecologischer om te gaan met wat ik eet. Ik ga mensen niet verder vervelen met de redenering waarom maar ik ben echt wel oprecht blij dat er steeds op meer plaatsen op een positieve manier geëngageerd wordt om lekkere vegetarische of veganistische alternatieven te bieden. Vegetarisme is ook ver geëvolueerd, niet gewoon vleesvervangers (fuck tofu btw, yuck) maar gewoon ander soort en toch zeer diverse gerechten waardoor ik vermoed dat als je alles vegetarisch haat het eerder in je hoofd zit dat je het lust ipv uw smaakpallet.

Doet me er aan denken dat ik die vegan schotels eens ga uitproberen. Vanavond misschien.

I'm woke.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...