Ga naar inhoud

Wat Schaft De Pot Vandaag ?


Snook

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Vergiftiging niet nee. Maar laat of niet, ik heb het wel meer hoor met dergelijke gerechten. Lekker, maar soms zwaar op de maag. Zonder dat ik er grote hoeveelheden van eet, trouwens. Eenpersoonsportie en ik heb het vlaggen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

In Australië was de Nederlandse deelnemer niet in staat tot output in de Outback (gewoon hurken in het zand). Hij heeft vier dagen gespaard. De Nederlandse journalist daarentegen haalde voortdurend grappen uit: "He jongens, ik heb een gek beest gevonden. Kom effe mee." En dan toonde hij zijn kleine bruine baby. :ph34r:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Gast Kameraad Mauser

Een Black Angus rump steak van een kilo en een half, saignant-a point, in verse roomboter. Met kroketten en een boel groensels. En een fles wijn of 2 om die handel door te spoelen.
 

Of er nog met de fiets zal gereden worden vandaag is dan weer een andere zaak...

Link naar reactie
  • 2 months later...

Infusies zijn geen probleem. Die mogen blijven zitten. 

 

Zwarte thee kan tot een zeker punt erg bitter worden maar is zeker niet giftig. Nu is de ene thee wel de andere niet. Thee van een Engels merk (zoals Tetley) is veel sterker dan wij gewoon zijn. Die laat ik vijf minuten trekken.

Link naar reactie
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...