Ga naar inhoud

Wat Schaft De Pot Vandaag ?


Snook

Recommended Posts

  • 10 months later...
  • 1 year later...

Ik wilde meedoen met de alcoholloze of -luwe maand, maar het eerste weekend staat er een personeelsfeest en bierfestival gepland.

Dat lijkt me een nogal onnozel begin en dan vast ik wel eens een ander moment.

Mijn eetpatroon moet ik wel eens aanpassen. Minder eten, en op meer vast tijdstippen (in plaats van koffie overdag en één - copieuze - maaltijd 's avonds laat, momenteel).

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Aha, 'men' en 'ze'.

'men': de overheid. Middels onrechtstreekse wegen, zoals drukkingsgroepen. Allerlei haatorganisaties zoals gesubsidieerde gezondheidsdiensten, die zo een beetje de schijn hebben privé-organisatie te zijn. Zoals het vredesinstituut die 'studies en onderzoek' voert naar wapendracht, verkoop van wapens en de impact van geweld in de samenleving en hoe dat zou moeten 'gereguleerd' worden.

 

'Ze': stom kiesvee dat er iedere keer intuint als er een artikel verschijnt in de reguliere media over hoe slecht dit en dat wel niet is, zoals "rood vlees is heel ongezond!" "Stop met BBQ'en!" "Machetes en messen zijn vrij verkrijgbaar in de reguliere handel!" "Terroristen kunnen dat zomaar aankopen!" "Verbieden!" "Steeds meer adolescenten worden opgenomen na een partijtje comazuipen! Alcohol is iel iel slecht zenne!"  Cash geld is gevaarlijk! Cash geld zorgt voor fraude! Zelfstandigen helpen de maatschappij naar de kloten!"

 

Al zo'n zever. En dan komen de opportunisten ten tonele, opportunisten die actief zijn in politieke structuren en zo'n ophitserij gebruiken voor stemmen te ronselen. "wij gaan vanuit onze partij daar iets aan doen, beste burger."

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...