Ga naar inhoud

Wie Stapte Er Al Mee Over?


Jason Fly

Recommended Posts

Helaas ben ik geen Taxidermist. Een goede vriend van mij wel, soms als er iets groots opgezet moet worden help ik hem met hand en span diensten.

Zo was ik ook betrokken bij het voorbereiden van het opzetten van deze tijger.

 

helaas? Ik spring elke dag weer een gat in de lucht dat ik geen taxidermist ben :)

Link naar reactie

Kijk maar uit natte aap anders komen we even langs een Baviaan kan ook heel mooi zijn ^_^ ^_^ ^_^

Wat ik ervan zie is Taxidermie een vak apart om het zo maar even te zeggen.

Veel maatwerk en vakmanschap is nodig om dergelijke projecten tot ween goed eind te maken.

Het ambacht ervan spreekt me aan omdat alles eigenlijk hand en maatwerk is.

Link naar reactie

Kijk maar uit natte aap anders komen we even langs een Baviaan kan ook heel mooi zijn ^_^ ^_^ ^_^

Wat ik ervan zie is Taxidermie een vak apart om het zo maar even te zeggen.

Veel maatwerk en vakmanschap is nodig om dergelijke projecten tot ween goed eind te maken.

Het ambacht ervan spreekt me aan omdat alles eigenlijk hand en maatwerk is.

 

helemaal mee eens. Wil je dat goed kunnen, dan is het een zeer moeilijk ambachtelijk beroep. Maar als ik soms zo'n opgezette eekhoorn op de schouw zie staan (wie kent er dingske nog van tante terry? was dat knabbel?) dan vind ik dat best griezelig eigenlijk :)

Link naar reactie

Ook striphooligan bleef striphooligan :ph34r:

FYI: Je avatar is blanco hier. Ligt het aan mijn browser of is het voor iedereen zo?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Ik zie ook geen avatar bij Hooligan

 

Helaas moet het zo :rolleyes:

 

Op het oude forum had ik bewust GEEN avatar: ik hou daar niet van.Past bij mij.

Zonder is veel chiquer. Niet allemaal van die gezochte "leuke" prentjes. Maar ja hier maar een noodoplossing.....

(lecram zal dit voorbeeld begrijpen: mijn voetbalclub Sparta was de laatste club die zonder rugnummers bleef spelen, de fans kenden de spelers toch wel. Maar dat mocht niet meer, helaas)

Link naar reactie

Ik had het oude forum nog maar pas ontdekt, en gebruikte het enkel als informatiebron. De overgang naar een nieuw forum leek me een goed moment om lid te worden.

Welkom.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

ik ben afgestapt van mijn oude nick "benjamin" omdat die nick nog een overblijfsel was van een grap die al heel lang niet meer grappig of relevant is. Dus heb ik me hier ingelogd onder mijn echte naam. en ik ben ook maar van avatar veranderd (uit gemakzucht want ik had de afbeelding van de vorige avatar niet op mijn nieuwe computer staan)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...