Ga naar inhoud

The Walking Dead : About To Jump The Shark? (Spoilervrij)


Minotaur

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

'k Heb de compendium toch iets vroeger aangeschaft dan verwacht. Bijna m'n hele nachtrust ben ik eraan kwijt en dus heb ik 'm bijna uit... 

Wat me wel opviel, Negan gebruikt op een bepaald moment het woord "zombie". Dat woord wordt toch niet gebruikt in de reeks en de tv-serie? Is het al vaker voorgekomen in de comics? 't Is in ieder geval de eerste keer dat ik erbij stil stond. 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Gast Bilal030

Halverwege Walking Dead Compendium 2. Man, man, was vergeten hoe spannend deze comic wel niet is. Het is lang geleden dat ik compendium 1(die hele dikke pil) had gelezen dus had eventjes nodig om weer te weten hoe alles zat, maar algauw word je erin gezogen om er niet meer uit te komen. Misschien dat ik toch maar weer ook de tv-serie zal oppakken.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...

Er was een Image+ magazine met daarin een back-story over Negan en natuurlijk Lucille.
Ik heb dat blad nooit gevolgd maar krijg net het bericht binnen dat het in HC wordt verzameld.
Ik wacht nog op een TPB... dan wacht ik maar wat langer. Balen maar soit

 

http://www.comicsforsinners.com/all-about-lucille-collecting-negans-story/

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Eerste aflevering is bijna een rechtstreekse kopie van het eerste nummer. Daarna verandert er wel wat*, maar wordt de toon / thema van de bundelingen wel behouden (voor degenen die de comics kennen; de boerderij en de gevangenis komen bijvoorbeeld netjes voorbij). De meeste personages zijn vergelijkbaar met hun comic-evenknie, al wisselt men soms wat met personages (zaken die in het ene medium Dale overkomen, gebeuren in het andere met Hershel, bijvoorbeeld). Alleen Andrea wijkt enorm af, volgens mij (op het irritante af).

 

Zelf ben ik wel blij met die aanpak. Zo is er ook voor de comic-lezer nog voldoende verrassing.

 

* De laatste aflevering van het eerste seizoen wijkt enorm af. Niet alleen van de strips, maar ook van de serie. Zelf ben ik daarna gestopt met kijken, om pas na een paar jaar weer eens door te bijten en gelukkig negeert men die aflevering daarna vrijwel.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...