Ga naar inhoud

Conan, Red Sonja (& Other R. E. H.)


niemand

Recommended Posts

Normaal gezien stop ik met Conan na Wood, maar dit ga ik ook wel volgen, ook al ben ik niet zo'n fan van het crossover concept

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Conan & RS leefden in dezelfde tijd, en ze zworven beiden rond. Ze hebben mekaar ooit wel eens tegen gekomen. ;)

 

 

Daarom dat ik dit dus wel wil volgen ondanks het crossover/team-up concept :)

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...

Al 4 nummers dus uit...

 

Ik had niet veel zin om weeral eens de origin van Sonja te lezen. Na 4 maanden dus dan toch de stap eens gezet.

 

De eerste 4 comics van RED SONJA... De nieuwe reeks... Bij Dynamite...

 

Ik vind het niet slecht. Gail Simone is slim genoeg om er iets fris van te maken. Ik lees trouwens graag de schrijfsels van deze mevrouw. Ze weet er hier wat humor in te stoppen met de twee tiener bodyguards waar Sonja willens nillens mee opgezadeld wordt (klinkt erger dan het is). Maar verder gaat het toch niet al te goed met de roodharige krijgsvrouw, het is afzien. In hindsight gaat het misschien een beetje te snel allemaal, maar Sonja is iemand die niet bij de pakken blijft zitten, eh.

 

Walter Geovani levert degelijk tekenwerk. Met Sonja heeft hij toch al de nodige ervaring, dus is dit misschien niet zo verwonderlijk.

 

Dit is een even goed begin als van de vorige reeks. Die vorige duurde tachtig nummers. Na de veertig nummers van Vampirella, moet het hier mee zeker in twintig nummers lukken. :-)

 

Eerlijk is eerlijk, ik kijk uit naar #5.

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

CONAN: THE PHANTOMS OF THE BLACK COAST.

 

Had een melancholischer verhaal verwacht, met Belit en ghosts en dergelijke. Het is wel "brooding", maar eerder aan de wilde kant dan. Vind het zeker de moeite, er zijn geen tierelantijnen aan, recht door zee. Zaken die je kan verwachten van Conan. Deed me denken op bepaalde verhalen uit Savage Sword, een zekere retro feel...

 

De tekeningen van Attila Futaki waren een aangename verrassing. Alsook het inkleurwerk van Jok Coglitore en J. Blanco. Het ene vult het andere goed aan. Nog nooit eerder gehoord van deze drie mensen.

 

Weer een schoon Conan boek bij. A good yarn!

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...