Ga naar inhoud

'het Labyrint Van De Leeuw'... Langste Sus En Wis-Strip Ooit


Veto

Recommended Posts

Vandaag in mijn lokale Delhaize-winkel deze actie gezien, inclusief trailer op YouTube :

http://www.youtube.com/watch?v=z7jj1hU8taA

Vanaf overmorgen begint de actie.  Blijkbaar drie speciale albums van Suske en Wiske die samen één lang verhaal vormen. 
 

Op onderstaande website wordt er zelfs afgeteld...

http://www.labyrintvandeleeuw.be/


 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Overigens tellen de verhalen elk niet meer dan 24 pagina's, dus zo lang is het óók weer niet. 

 

Da's straf. Ik dacht nog eerst dat dat wel van die dunne strips zouden zijn, maar toen ik zag staan

"In 3 volwaardige albums volg je hen mee naar het hoogtepunt van hun spannende reis: Het Labyrint van de Leeuw." dacht ik dat het om 48 pagina's zou gaan. Over misleidende reclame gesproken.

Link naar reactie

In de kleine lettertjes staat dan ook dat het gaat om het langste verhaal van de huidige studio. 

 

Overigens tellen de verhalen elk niet meer dan 24 pagina's, dus zo lang is het óók weer niet. 

 

In theorie is dat natuurlijk altijd al dezelfde studio geweest, met o.m. Eric De Rop als bindmiddel.

 

De albums tellen 24 pagina's, de verhalen dus wellicht 22. Samen zijn dat 66 pagina's. De Raap van Rubens was op zijn eentje al langer. Dus die reclameslogans moet je sowieso met een korreltje zout nemen. Maar het blijft natuurlijk een leuke actie en met een beetje geluk verschijnt dat verhaal ooit wel eens in de reguliere reeks.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ik heb ze ondertussen alle drie gelezen en wil graag vermelden dat ik het driedelige  "Het Labyrint van de leeuw" een geweldige Suske en Wiske vind, en hoop van harte dat het verhaal een dezer jaren vooralsnog opgenomen wordt in de reguliere reeks. Het tekenwerk van Stallaert, Bullaert  en De Rop (ere wie eer toekomt) doet (mij) denken aan de betere Suske en Wiskes uit de late jaren 50 en het scenario dendert lekker vooruit. Ze mogen ons gerust meer van dat geven.

Link naar reactie

Ik heb ze ondertussen alle drie gelezen en wil graag vermelden dat ik het driedelige  "Het Labyrint van de leeuw" een geweldige Suske en Wiske vind, en hoop van harte dat het verhaal een dezer jaren vooralsnog opgenomen wordt in de reguliere reeks. Het tekenwerk van Stallaert, Bullaert  en De Rop (ere wie eer toekomt) doet (mij) denken aan de betere Suske en Wiskes uit de late jaren 50 en het scenario dendert lekker vooruit. Ze mogen ons gerust meer van dat geven.

 

Nu maak je me wel benieuwd.

 

 

Overschotten tv-worstjes kunnen trouwens opgestuurd worden naar Cyril Pedrosa. :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...