Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

alexjodo

Wordt Deze Vertaald?

Recommended Posts

Dei reeks heeft een lagere vertaalprioriteit dan bijvoorbeeld een Thorgal of een Largo Winch. Ik durf aan te nemen dat het in een volgende vertaalslag zit, zo ergens in april-mei. Dantès bijvoorbeeld verscheen ook al eens een halfjaar later in het Nederlands. Voorlopig niet panikeren dus!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kan nooit nalaten om er even digitaal in te bladeren, de tekeningen zijn prachtig. Verder geen idee, mijn Frans is helaas niet zo goed vandaar dat een vertaling gewenst is. Meer pagina's hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Morvan heeft me ook al meermaals ontgoocheld. Enkel van Reality Show was er ergens een verhaal dat jammer was dat het niet werd vertaald terwijl het andere album óók weer een tegenvaller was.

Soms worden reeksen echt wel terecht stopgezet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast lucky luke

cel financien deel 4 is ook uit in het frans.Doet standard hier nog wat mee in hun crime scene?

Deel dit bericht

Link naar bericht

wel interessant om te weten, ik heb deel 4 in mijn handen gehad in het frans en het is het einde van het verhaal/cyclus, dus hopelijk houdt standaard het nog effe vol :e002:

Deel dit bericht

Link naar bericht

ok dan wordt dit dus een Franse versie om toch een volledig verhaal te hebben (hopelijk is het laatste deel niet te economisch technisch anders wordt het zweten om alles te volgen!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Lucky luke

Is er al wat bekend over de vertaling van De Meester van Benson Gate deel 3 en 4,of is dit de zoveelste niet verder vertaalde reeks?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast lucky luke

Gaan ze nog wel verder met Orbital? Deel 5 is toch alweer een tijd geleden verschenen in het frans.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen