Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
17 minuten geleden, Red Arrow zei:

Aangezien de vertaling Dad net is stopgezet, vraag ik me af: zijn Dood en opgegraven en Onklopbaar ook stopgezet? Deel 3 van Onklopbaar laat nu al erg lang op zich wachten en deel 3 van Dood en opgegraven staat ook niet gepland voor dit najaar.

 

 

Op 8/8/2021 om 09:20, esteban² zei:

Deze zullen blijkbaar niet meer in 't Nederlands verschijnen.

 

image.thumb.png.e0039d11b6e2d1740c269efcf8ad4df5.png

 

 

 

-

Link naar reactie
5 uren geleden, Red Arrow zei:

Aangezien de vertaling Dad net is stopgezet, vraag ik me af: zijn Dood en opgegraven en Onklopbaar ook stopgezet? Deel 3 van Onklopbaar laat nu al erg lang op zich wachten en deel 3 van Dood en opgegraven staat ook niet gepland voor dit najaar.

Klopt. Dood en opgegraven stopt ook na 2 delen. Wat jammer is want we hebben de tekenaar naar FACTS laten halen  voor deze leuke jeugdreeks

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 3/9/2022 om 15:04, Red Arrow zei:

Aangezien de vertaling Dad net is stopgezet, vraag ik me af: zijn Dood en opgegraven en Onklopbaar ook stopgezet? Deel 3 van Onklopbaar laat nu al erg lang op zich wachten en deel 3 van Dood en opgegraven staat ook niet gepland voor dit najaar.

 

Onklopbaar is ook stopgezet. Niet door de uitgeverij, maar wel door de auteur. Blijkbaar kwamen de albums in vertaling niet overeen met de oorspronkelijke albums in het Frans, zonder goedkeuring van Jousselin. Iets met een dubbele pagina die ontbrak omdat dit te duur was volgens de oplage. Hij wilde dan dat de vertalingen zouden stoppen. Tenminste, zo heeft hij het me toch uitgelgd. 

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...