Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

Gast Natte aap

Inmiddels ook de bevestiging gekregen dat De Wind in de Woestijn en De Kleine Prins door Standaard Uitgeverij in vertaling zijn stopgezet.

 

gelukkig ben ik daar niet mee gestart. Ik koop wel trouw de nieuwste apostata als die uitkomt om Ken te ondersteunen en omdat het een goeie strip is.

Maar ik vrees voor Ken zijn reeks. Hopelijk vind hij wat afnemers in het franstalige gedeelte met BD must en kan dat in Frankrijk nog wat verkopen en pikt een Franse uitgeverij het op?

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Die Temudjin daar stond ik ook lang naar te kijken maar toch niet gekocht.  Mongolen zijn niet mijn favoriete onderwerp en om het alleen voor de tekeningen te kopen was het nét ietsje te duur. Dus, een NL vertaling zou wel geapprecieerd worden.

 

NEt als deze:alfred-come-prima-carr%C3%A9.jpg

 

 

nochtans zijn de verhalen rond temudjin aka ghengis khan (5 delen de khan bij talent en 3 delen ghengis khan bij glenat) enorm de moeite.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Het zal er wel niet meer van komen, maar ik zou toch graag Taï dor nog vertaald zien. Ook al gaf Shakeitup de tip dat het vervolg van de reeks niet zo goed meer was. Maar da's dan even de verzamelaar in mij die boven komt en de reeks volledig wil hebben :D

Link naar reactie

Het zal er wel niet meer van komen, maar ik zou toch graag Taï dor nog vertaald zien. Ook al gaf Shakeitup de tip dat het vervolg van de reeks niet zo goed meer was. Maar da's dan even de verzamelaar in mij die boven komt en de reeks volledig wil hebben :D

Er is slechts 1 deel extra in het Frans verschenen (nl nummer 7) en was door een andere tekenaar die veel minder fijner en gedetailleerde tekende. Daarna heeft hij geen strips meer getekend en de reeks werd ook stopgezet. Mocht er geen tekening instaan :-) had ik het allang verkocht.

Link naar reactie

Er is slechts 1 deel extra in het Frans verschenen (nl nummer 7) en was door een andere tekenaar die veel minder fijner en gedetailleerde tekende. Daarna heeft hij geen strips meer getekend en de reeks werd ook stopgezet. Mocht er geen tekening instaan :-) had ik het allang verkocht.

 

jammer want ik lees dat soort fantasy toch graag. Om de zoveel tijd herlees ik die reeks nog eens. Net zoals alef-thau. Een beetje in dezelfde stijl getekend. Ik vind dat nog wel eens leuk.

Link naar reactie

In 2008 verscheen bij Dargaud 'Ernest' het derde en laatste deel van de komische western 'Gus' van Christophe Blain.  Oog&Blik/De Bezige Bij vertaalde de twee eerste albums.  Maar een derde vertaling kwam er tot nu toe nooit.  Bestaat er de kans dat dit alsnog in orde komt ?  Hopelijk weet Kontiki meer ?

post-69-0-77121600-1391625454_thumb.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

352goww.jpg

 

In Frankrijk bij Zéphyr verschenen (keuze uit 2 kleuren: 'modern', 'vintage'). Eerste deel van een spin-off reeks met uitstekend tekenwerk van Jean-Michel Arroyo. 

('Hubinon-kloon')

Al een paar weken de hard-cover in bezit, maar een NL uitgave zou ook meegenomen zijn, immers co-uitgave van Dupuis en  Zéphyr volgens de cover, maar bij

Dupuis nog geen info gevonden (hooguit publicatie Spirou vanaf #3955)...

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb het nogal voor het tekenwerk van de Argentijnse tekenaar Ignacio Noé.  Hij kon me heel erg bekoren met het drieluik 'Heldorado' op scenario van Morvan.  Vorig jaar verscheen bij Glénat zijn eerste reeks waarvoor hij én tekeningen én scenario heeft gemaakt : 'Douce Tiède et Parfumée'.  Deel 2 staat inmiddels in het Frans aangekondigd voor april.
Zou er hiervan ooit een vertaling verschijnen ?
 

post-69-0-62240700-1393423591_thumb.jpg

post-69-0-52105100-1393423592_thumb.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...