Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Wanneer komt er nog eens iets van Baudoin. Er is toch nog genoeg in't Frans?

 

Alles van Baudouin is al ooit gedumpt, dus ik denk niet dat men nog zo fel staat te springen om iets uit te geven. Zeker omdat ie de laatste jaren full color werkt (wat dus een pak duurder in drukwerk nog es zou zijn.)

 

Plus, maar da's mijn mening, vind ik dat ie in zijn laatste albums zich fel aan het herhalen was. (maar die getekende biografie van Dalì zou wél mogen vertaald worden!)

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik heb gevraagd om Bad Bartje uit te mogen geven maar ze zijn zich nog aan het beraden of hebben al iemand anders gevonden, jammer dat het er niet komt voor de verkiezing. :(

 

bad_bartje_cover.jpg

 

 

is trouwens een goed, scherp album. Goed getekend ook. 

Maar ik vertel je de historie daarachter wel es :-)

Link naar reactie

Ik weet niet van wanneer je contacten dateren, Bonte. Maar de ander geïnteresseerde partij heeft afgehaakt. Of er nog andere waren, weet ik niet.

Dat was toen ook al, verschillende uitgeverijen willen niet meedoen door het politieke karakter. Daar heb ik natuurlijk geen problemen mee maar misschien waren m'n voorwaarden niet goed genoeg, ik garandeerde maar 2000 boeken en dat steekt natuurlijk af bij de Waalse cijfers.

 

Ik had ook eerlijk toegegeven dat ik NVA aanhanger ben en het boekje zeker niet zag als anti-NVA, eerder integendeel. Misschien vreesden ze voor een omgekeerd effect als het verschijnt in het Nederlands voor de verkiezing? De broekschijters. :)

Link naar reactie
Gast Kontiki

Een andere uitgeverij knoopte er een tegeneis aan, maar die kon niet gegarandeerd worden. Het is allemaal een kwestie van timing. Niemand wil het uitbrengen na de verkiezing.

Link naar reactie

Ik had ook eerlijk toegegeven dat ik NVA aanhanger ben en het boekje zeker niet zag als anti-NVA, eerder integendeel. Misschien vreesden ze voor een omgekeerd effect als het verschijnt in het Nederlands voor de verkiezing? De broekschijters. :)

 

Broekschijters inderdaad.

Wat in Frankrijk kan op politieke satire, zou hier ook wel es mogen gebeuren. Maar ja, broekschijters hee ;-)

Link naar reactie
Gast Kontiki

Tuurlijk!

Maar Saga houdt zich aan een strikt beleid van x aantal titels per jaar. Er zijn al wel meer uitgeverijen die de neiging niet konden onderdrukken om alsmaar meer titels te publiceren tot het hun werkelijk boven het hoofd groeide.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...