Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
alexjodo

Wordt Deze Vertaald?

Recommended Posts

Ha ja, ben ik ooit eens geweest.  ALs ik het me goed herinner..Beetje rommelig maar ze hadden echt vanalles.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/3/2018 om 21:15, Wouter Goudswaard zei:

Al nieuws over de nieuwe Frederik Peeters? 

IMG_4600.PNG

Die ben ik in het Frans aan het lezen. Ietsje over de helft van de meer dan 300 pagina’s en erg goed tot nu toe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3-3-2018 om 21:15, Wouter Goudswaard zei:

Al nieuws over de nieuwe Frederik Peeters? 

IMG_4600.PNG

19 minuten geleden, Metabaron zei:

Die ben ik in het Frans aan het lezen. Ietsje over de helft van de meer dan 300 pagina’s en erg goed tot nu toe.

Ah, dat maakt me nog nieuwsgieriger! @Sherpa; iets voor jullie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12-3-2018 om 14:15, marioboon zei:

Wie gaat hiermee aan de haal? Silvester? DDB? Of Hum?

28377583_10156440653516435_7223979020339649764_n.jpg

29136666_10156478065936435_9149534569714679808_n.jpg

28336461_10156440652336435_1852627242068130837_o.jpg

Dit lijkt me een kopie van Bone?  Aangezien Silvester ook Bone gedaan heeft, past het het beste daar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/13/2018 om 14:20, Wouter Goudswaard zei:

Ah, dat maakt me nog nieuwsgieriger! @Sherpa; iets voor jullie?

Ik ben voor! Dat rood past ook goed bij het logo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Tweetie zei:

Dit lijkt me een kopie van Bone?  Aangezien Silvester ook Bone gedaan heeft, past het het beste daar.

Het lijkt me een omkering van het Bone gegeven: een mens die bij een Bone-achtige wereld terechtkomt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 14-3-2018 om 20:28, Rork zei:

Ik ben voor! Dat rood past ook goed bij het logo.

Straffe strip! Opnieuw een heel goede Peeters ... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 3/14/2018 at 12:54 PM, Tweetie said:

Ik zou liever hebben dat Uitgeverij Hum dit oppikt. Past perfect bij titels zoals Schoonheid, Mooi duister en binnenkort Satania.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, shakeitupguy zei:

Ik zou liever hebben dat Uitgeverij Hum dit oppikt. Past perfect bij titels zoals Schoonheid, Mooi duister en binnenkort Satania.

Ja, dat was ook mijn eerste bedenking.

Maar beide auteurs zitten ook bij DDB.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, marioboon zei:

Ja, dat was ook mijn eerste bedenking.

Maar beide auteurs zitten ook bij DDB.

Klopt, het zijn de auteurs van Love en ook van Babbel & Boef. Ziet er mooi verzorgd uit dat nieuwe album. Schrijver Frederic Bremaud heeft ook nog de reeksen Miauw & Celestine en de paarden geschreven onder pseudoniem. Later dit jaar komt hij bij ons terug met het western one-shot Death Valley. Toch wel een hele productieve man die Bremaud.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Klopt, het zijn de auteurs van Love en ook van Babbel & Boef. Ziet er mooi verzorgd uit dat nieuwe album. Schrijver Frederic Bremaud heeft ook nog de reeksen Miauw & Celestine en de paarden geschreven onder pseudoniem. Later dit jaar komt hij bij ons terug met het western one-shot Death Valley. Toch wel een hele productieve man die Bremaud.

Bespeur ik een opening? 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Chorasan zei:

Bespeur ik een opening? 😛

Jazeker. En als deze bij ons komt dan eerder als integraal album. Dus deel 1&2 gebundeld. We hebben gemerkt dat dat toch wel wordt gewaardeerd. Albums als De Luchtvaarder, en Inkt en Bloed hebben het ook goed gedaan als compleet verhaal in 1 deel. Oorspronkelijk waren dat in Frankrijk ook 2 delen. In april komen daar op dezelfde wijze de bundelingen bij van 999 Dageraad van het niets en Michelangelo.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Net 'Urban' deel 1 (her)lezen... Ik was vergeten wat voor ongelooflijk goede strip dit is.

en ik heb er nog drie te gaan!

De eerste drie delen kun je nu samen kopen aan een zacht prijsje en de vierde is net verschenen...

Leve Dark Dragon Books!

Deel dit bericht

Link naar bericht

+1

Urban is een reeks die beter wordt bij elke herleesbeurt! Voor mij één van de betere reeksen van de afgelopen jaren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Luc Brunschwig is op zeker een van de betere scenarioschrijvers, "De geest van Warren" is ook zeer aan te

bevelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Jazeker. En als deze bij ons komt dan eerder als integraal album. Dus deel 1&2 gebundeld. We hebben gemerkt dat dat toch wel wordt gewaardeerd. Albums als De Luchtvaarder, en Inkt en Bloed hebben het ook goed gedaan als compleet verhaal in 1 deel. Oorspronkelijk waren dat in Frankrijk ook 2 delen. In april komen daar op dezelfde wijze de bundelingen bij van 999 Dageraad van het niets en Michelangelo.

Belladonna was anders ook een schot in de rood m.i. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...