Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
alexjodo

Wordt Deze Vertaald?

Recommended Posts

Ik moet van mijn 15-jarige dochter naar The Society kijken. Drie afleveringen ver. Boring!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 5/2/2019 om 08:04, Rik zei:

Volgens mij is dit een strip met vliegtuigen en boten. En inderdaad met een mooie vrouw op de voorgrond.

Een lastig dilemma voor meneer Linthout.¬†ūüėČ

Het deed mij meteen aan Alfonso Font denken.

Font1.jpg

Font2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Waldorf zei:

Ik moet van mijn 15-jarige dochter naar The Society kijken. Drie afleveringen ver. Boring!

Ik had het al weer gevreesd. De trailer beloofde al niet veel goeds. Het zag er me weer iets uit vol onlogische wendingen en onrealistische beslissingen, ik ben er zelfs niet aan begonnen. Ik heb het een beetje gehad met die tienertoestanden, maar daar zal het feit dat ik ook ouder word vermoedelijk ook wel aan bijdragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 22/5/2019 om 11:33, Warson zei:

Verschijnt binnen welgeteld 1 week in het Nederlands!

Top! Meteen besteld.

Deel dit bericht

Link naar bericht

One-shot, ziet er mooi uit.

Niet op bdnet terug te vinden, wel op bdgest (met enkele platen) of stripinfo...

La Vampire de Barcelone.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

image.thumb.png.a88be57e211fe745b47cab72008e4cb5.png

Is nu nog altijd niet bekend wie de uitgeverij is die de vertaling overgenomen heeft?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 10/10/2018 om 14:05, linthout zei:

Ik stoor me aan die vreselijke wenkbrauwen.

Daarom ga ik geen originele pagina van dat verhaal kopen als ze beschikbaar komen.

Ik hou enorm van die stijl.

Je kan toch ook een pagina kopen waar die wenkbrauwen niet op staan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, esteban² zei:

image.thumb.png.a88be57e211fe745b47cab72008e4cb5.png

Is nu nog altijd niet bekend wie de uitgeverij is die de vertaling overgenomen heeft?

Wordt dit verder vertaald? Is dit zeker?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Destijds werd dit gemeld door SSZ, het was met zekerheid.  Alleen werd nog geheim gehouden welke uitgever dit dan precies was.  Ik veronderstel dat die nu stilletjes aan naar voor zal treden? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, linthout zei:

Ja, dan staat de hoofdrolspeler er niet op!

Ik vind deze nochtans perfect voor jou Willy. Vrouwencatch en het hoofdpersonage zonder zijn wenkbrauwen. 

B3F0EB5E-F75F-4489-AD6C-E08FC707A536.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, esteban² zei:

Destijds werd dit gemeld door SSZ, het was met zekerheid.  Alleen werd nog geheim gehouden welke uitgever dit dan precies was.  Ik veronderstel dat die nu stilletjes aan naar voor zal treden? 

In mijn herinnering ging het toen vooral over Harmony, dat daar al een uitgever voor gevonden was ... maar ook daar sindsdien geen nieuws meer over deel 4 (en 5 is al in aantocht voor het najaar) ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, mojo zei:

Ik vind deze nochtans perfect voor jou Willy. Vrouwencatch en het hoofdpersonage zonder zijn wenkbrauwen. 

B3F0EB5E-F75F-4489-AD6C-E08FC707A536.jpeg

Da's waar! ūüôā

Zou deze al te koop zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, linthout zei:

Da's waar! ūüôā

Zou deze al te koop zijn?

Deze is toch al enige tijd uit (Atom Agency #1)? 

Tenzij je natuurlijk de originele pagina van Schwartz bedoelt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17/6/2019 om 18:41, Tweetie zei:

Deze is toch al enige tijd uit (Atom Agency #1)? 

...nog steeds geen info over een 2e deel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

image.thumb.png.8e1774cb337c7c8b864cf019b1d2c7c4.png

Sinds 2016, het wachten is op de vertaalde versie van deel 2 ( komt uit 4 September 2019 )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb gezien dat alle delen van De ijstrein ondertussen opnieuw zijn uitgegeven door Casterman in het Frans, ik heb dit hier al eens gevraagd lang geleden  maar zouden deze ook worden vertaald? Zeker nu er een reeks van vier albums is (het laatse is van 2015).

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, kurisu74 zei:

Ik heb gezien dat alle delen van De ijstrein ondertussen opnieuw zijn uitgegeven door Casterman in het Frans, ik heb dit hier al eens gevraagd lang geleden  maar zouden deze ook worden vertaald? Zeker nu er een reeks van vier albums is (het laatse is van 2015).

Niet in 't Nederlands, maar Titan heeft ze uitgeven in 4 fijne Engelstalige hardcovers... De betere stripwinkel heeft ze gewoon liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...