Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Alan Moore

Recommended Posts

Hmm, ik dacht dat ik een tijdje geleden gelezen had dat Moore geen comics meer wou maken, of was dat maar een droom?

Deel dit bericht

Link naar bericht
of was dat maar een droom?

Dat moet een nachtmerrie geweest zijn, liefste Lav ! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Droom, nachtmerrie, dat is allemaal ene pot nat, wat ik me afvraag is of ik het echt gelezen had of niet :e003:

Deel dit bericht

Link naar bericht

of misschien moest ik niet zoveel koprollen op de trap naar beneden doen toen ik jong was

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hmm, ik dacht dat ik een tijdje geleden gelezen had dat Moore geen comics meer wou maken, of was dat maar een droom?

Ik heb dat indertijd ook gelezen. Dat zei hij een jaar of acht geleden.

Hij is toen gestopt met Top 10, Tom Strong en nog een aantal reeksen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb dat indertijd ook gelezen. Dat zei hij een jaar of acht geleden.

Hij is toen gestopt met Top 10, Tom Strong en nog een aantal reeksen.

Waarschijnlijjk werd hij daar mis geciteerd. Ik lees dat ook af en toe hier en daar. Maar wat hij zelf steeds zegt en toen ook al zei was eigenlijk: "Ik stop met alle strips, behalve met The League of Extraordinary Gentlemen".

En daar heeft hij ook al tegen gezondigd want zijn Bojeffries Saga strips met Steve Parkhouse worden gebundeld door Top Shelf en daar heeft hij een nieuwe strip voor geschreven en bij Dodgem Logic zat er zelfs is eentje dat hij ook zelf getekend heeft. :e002:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Alan Moore die geen strips meer doet, zelfs al zou hij ooit met het idee gespeeld hebben, lijkt me onmogelijk. Ik kan me voorstellen dat hij serieus gevloekt heeft ten tijde van de overname van Wildstorm door DC.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik bestelde een Dodgen Logic waarvan ik het bestaan recent ontdekte en kreeg hem vandaag aan. 

Ben eens benieuwd..

Dodgem-Logic-Alan-Moore1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik bestelde een Dodgen Logic waarvan ik het bestaan recent ontdekte en kreeg hem vandaag aan. 

Ben eens benieuwd..

Dodgem-Logic-Alan-Moore1.jpg

Ik heb die indertijd allemaal gekocht bij verschijnen en vond dat zeer interessante lectuur. Zeer goede, goede en minder goede artikels, maar dat valt te verwachten. Wel geen ontspannende lectuur. Ik lees zelf zeer goed in het engels maar moest af en toe toch een zin twee keer lezen.

En het blad werd ook alsmaar beter. Ik zou dat eerste nummer bijvoorbeeld het minste van alle uitgaven. Toffe extra's ook: een CD, een mini comic getekend door Moore zelf (bij het tweede nummer dacht ik).

Dit vind ik ook altijd zeer goed, in het humor segment: http://www.mustardweb.org/

En ook zeer betaalbaar met lage verzendkosten en alles...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oja, die HC van Nemo was uit, van't weekend. Voor wie het mocht interesseren. 

nemo-berlin.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Dat ziet er nog redelijk uit. Heb juist From Hell binnengekregen en dat is inderdaad from hell om te lezen.

en saai (behalve dat stuk over die architecturale verwijzingen in London)

Deel dit bericht

Link naar bericht

en saai (behalve dat stuk over die architecturale verwijzingen in London)

Ik denk er net het omgekeerde over. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

From Hell is van het beste wat er is.

Ok, de eerste keer vond ik dat stuk over Londen ook saai, maar bij herlezen plots niet meer, en het draagt bij tot de sfeer van het boek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Ik denk er net het omgekeerde over. :D

Dat mag want jij wil toch altijd maar moeilijk doen :P

nee serieus, het was een flink epos en in het begin kon het me nog boeien, maar ergens na een derde vond ik het wat te veel van het goeie en afgrijselijk lelijk getekend. Soms kunnen lelijke tekeningen expressief zijn en het verhaal versterken, hier vond ik het pieren op de tekeningen en de helft van het gezaag van Moore schuin lezen :)

Al vond ik dat stukje waar de dokter door Londen rijdt en de architectuur bespreekt wel fantastisch, het enige stukje waar ik echt de tijd vergat en bleef lezen.

Mais bon, RW geeft dat niet uit, dus moeten we deze discussie misschien niet hier voeren ... te laat :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Opnieuw moet ik je tegenspreken : de tekeningen zijn prachtig en perfect passend voor deze strip.

Maar dat zag ik pas in nadat ik de strip had gelezen/aan het lezen was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Opnieuw moet ik je tegenspreken : de tekeningen zijn prachtig en perfect passend voor deze strip.

Ik ben blij voor jou dat je het een schitterend boek vond.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...