Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Kontiki

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...

Recommended Posts

Gast Kontiki

Zonder er verder een oordeel over te vellen (daar is de thread Strip van de Dag voor): welke strips of reeksen lees je momenteel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

momenteel ben ik bezig in heinz "I", het derde deel van de integrale uitgave. Het is weer hilarisch, soms wordt mijn vrouw gestoord tijdens het kijken naar haar soap omdat ik luid zit te lachen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Lees momenteel de buit van dit weekend:

Op beurs in gent gisteren:

-JJ Blueberry 13

-JJ Blueberry 14

-Rik Ringers 56

-Rik Ringers 62

-Lefranc: diefstal vd spirit

-Lefranc: sein staat op rood

-Lefranc: de Apocalyps

-Lefranc: de giftige sneeuw

-Lefranc: de camarilla

- Lefranc: het ultimatum

- Chick Bill: de zonderlinge Casy Moto (Panda uitgave)

-Alexander de Grote (door Bart Proost, Brabant Strip uitgave)

Deel dit bericht

Link naar bericht

de laatste 24 uur: Krazy Kat en Final Crisis (en als ik de dagelijkse kranten- en webstrips meereken ook nog Garfield, Casper en Hobbes, Suske en Wiske, Monty, Flo, Ype, Madam & Eve, Abel Boddy en Snippers)

Deel dit bericht

Link naar bericht

na mijn FMA en kronieken van de zwarte maan marathon, begin ik nu aan the boys. Ik heb tot deel 6, maar daarna gestopt omdat ik mijn gedachten er niet kon bijhouden. Ik heb dat soms wel meer (invincible bv.).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sinds enige tijd leen ik bij de bibliotheek strips welke ik niet sowieso zou kopen.

Bij een aantal ben ik aangenaam verrast: bv de kaliber reeks van Caterman 'bloednacht'/'de gitaar van Bo Didley' e.d.

Ook (tot mijn verbazing) diverse delen van Tanaguchi welke ik met plezier las.

Een enorme tegenvaller vind ik 'Walking Dead" door velen geroemd, maar dat vind ik zwaar overtrokken. Ok ik wil wel weten hoe e.e.a. afloopt, maar de tekeningen zijn middelmatig en de hoofdrol speler wordt maar niet opgevreten (jammer)

Deel dit bericht

Link naar bericht

From Hell.

En tussendoor ben ik begonnen met al mijn Urbanus-strips te herlezen. Zit nu aan deel 9 en dat heeft nog niks van zijn kracht verloren. Ik moet er nog even hard om lachen als vroeger.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen