Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Lees momenteel de buit van dit weekend:

 

Op beurs in gent gisteren:

-JJ Blueberry 13

-JJ Blueberry 14

-Rik Ringers 56

-Rik Ringers 62

-Lefranc: diefstal vd spirit

-Lefranc: sein staat op rood

-Lefranc: de Apocalyps

-Lefranc: de giftige sneeuw

-Lefranc: de camarilla

- Lefranc: het ultimatum

- Chick Bill: de zonderlinge Casy Moto (Panda uitgave)

 

-Alexander de Grote (door Bart Proost, Brabant Strip uitgave)

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Sinds enige tijd leen ik bij de bibliotheek strips welke ik niet sowieso zou kopen.

Bij een aantal ben ik aangenaam verrast: bv de kaliber reeks van Caterman 'bloednacht'/'de gitaar van Bo Didley' e.d.

Ook (tot mijn verbazing) diverse delen van Tanaguchi welke ik met plezier las.

Een enorme tegenvaller vind ik 'Walking Dead" door velen geroemd, maar dat vind ik zwaar overtrokken. Ok ik wil wel weten hoe e.e.a. afloopt, maar de tekeningen zijn middelmatig en de hoofdrol speler wordt maar niet opgevreten (jammer)

Link naar reactie

In mijn meerjarenplan tot het lezen van zowat een halve eeuw Stripschrift ben ik aanbeland bij Stripschrift nr. 340 ( november 2001 ). Gerard Leever heeft het hierin over zijn strip 'Gemengd dubbel' in TrosKompas. Leuk aan lezen in het verleden is, dat je als een alwetende god de toekomst al kent. Zo las ik hier gisteren op het forum dat deze strip ondertussen plaats heeft moeten ruimen voor Suske en Wiske, die er nu op hun beurt worden uitgebonjourd voor de komst van Donald Duck in TrosKompas.

Link naar reactie

In mijn meerjarenplan tot het lezen van zowat een halve eeuw Stripschrift ben ik aanbeland bij Stripschrift nr. 340 ( november 2001 ). Gerard Leever heeft het hierin over zijn strip 'Gemengd dubbel' in TrosKompas. Leuk aan lezen in het verleden is, dat je als een alwetende god de toekomst al kent. Zo las ik hier gisteren op het forum dat deze strip ondertussen plaats heeft moeten ruimen voor Suske en Wiske, die er nu op hun beurt worden uitgebonjourd voor de komst van Donald Duck in TrosKompas.

Ik heb onlangs een grote partij Stripschriften gekocht. Er was daar een periode waarin Gleever om de haverklap op de cover stond en het om de haverklap over nieuwe reeksen en gestopte reeksen had. The story of his life.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...