Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Onlangs wat “laatste delen” van enkele series gekocht, dus nu kan het (her-)lezen beginnen.

 

Zoals Scalped waar ik nu mee bezig ben. Alle 10 delen staan in de kast, de laatste 2 delen had ik nog niet gelezen, en ik ben weer bij deel 1 begonnen. Een prachtige serie die ik van harte kan aanbevelen.

 

Hierna volgen, in nog te bepalen volgorde, The Boys, B.P.R.D. Hell On Earth en DMZ.

marcelherms.nl

Link naar reactie

Onlangs wat “laatste delen” van enkele series gekocht, dus nu kan het (her-)lezen beginnen.

 

Zoals Scalped waar ik nu mee bezig ben. Alle 10 delen staan in de kast, de laatste 2 delen had ik nog niet gelezen, en ik ben weer bij deel 1 begonnen. Een prachtige serie die ik van harte kan aanbevelen.

 

Hierna volgen, in nog te bepalen volgorde, The Boys, B.P.R.D. Hell On Earth en DMZ.

 

Grappig, ik ben net hetzelfde aan het doen. Ondertussen ben ik aan deel 6 ('The Gnawing') aanbeland. Het is fijn om het hele verhaal nu eens aan één stuk door te kunnen lezen. Ik hoop dat Jason Aaron niet te lang wacht met een volgend eigen project, los van zijn Marvel-reeksen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...