Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

29 minutes ago, Rik said:

Dat verhaal gaat helaas ook bij de overige delen niet spectaculair verbeteren. De tekenkunst van Segrelles is inderdaad fantastisch.

Toch wel. In het begin waren het korte verhalen. Daarna werden ze wat langer en kwamen er terugkerende personnages. Maar naar verhaal toe moet je inderdaad niet meer verwachten dan Frazzetta's op een rijtje met tekstballonnen.

 

 

 

Link naar reactie
8 uren geleden, lukoste zei:

Onlangs 'De Huurling' 1-13 aangekocht. Momenteel de eerste twee delen gelezen. 

De tekeningen zijn soms verbluffend, maar het verhaal overstijgt voorlopig niet dat van een gemiddelde Rode Ridder (uit de beginjaren).

Hmm, ik heb die fascinatie voor het teken/schilderwerk van Segrelles nooit echt begrepen. Hele statische plaatjes en verdacht spaarzaam in zijn achtergronden. Alle karakters staan als bevroren en ook zijn vliegende reptielen hangen onbewogen als ornamenten in een kerstboom in de lucht... 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
8 minuten geleden, De Hollander zei:

Orks en Goblins vanaf deel 1, om te bepalen of het niet tijd wordt om ook hier mee te stoppen?

Ik heb die vraag voor mijzelf al beantwoord; Ik ben al sinds vorig jaar gestopt met alle Dwergen, Elfen, Orcen enz.. 😊

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Vandaag gelezen/ herlezen. Eva K, van tekenaar Barly Baruti en Scenarist Frank Giroud. Verschenen bij de ondertussen al lang verdwenen uitgeverij Talent.

Is me zeer goed bevallen, een fijn avonturen verhalen, met de nodige maatschappij kritiek. 

Van Barly Baruti wachten we trouwens nog steeds op het bij Arboris aangekondigde laatste deel van  Mandrill. Merk dat deze tekenaar die toch al bezig is van begin jaren negentig, maar een magere productie heeft. Iemand die weet waar die tegenwoordig mee bezig is?

Link naar reactie

Net een “echte” jommeke uit. (Nr.319)
wat bij-zonder aangenaam was 😉😂

nu begonnen aan het hommage album door Conz.

 

Een mooie toevoeging aan de diversiteit van mijn bescheiden verzamelingetje.

❤️🐝

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Uit de bib Hoka Hey deel 1 ontleend en gelezen. Dit deel was al fantastisch, ik hoop dat deel 2 minstens zo goed is. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...