Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Kontiki

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...

Recommended Posts

Blueberry integrale 5. Ik heb vooral de dossiers gelezen tot nu toe, maar was lang geleden dat ik de strips in deze integrale nog had gelezen. Blijft genieten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Begonnen met het herlezen van Monster. Het interview met Urasawa dat op de ssz verscheen, ligt ook nog klaar. 

ECDC0D87-CD86-4D74-B671-06E211761BAA.jpeg

E7AE7198-7DA6-439A-B31B-7929EF1B2618.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben Govert Suurbier aan het herlezen. Geinig, maar ik stel vast dat ik nummer 6, Vade retro Hollywood, niet bezit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zaroff

Een van mijn favoriete tekenaars met een van mijn favoriete scenaristen.

Het verhaal heeft echter weinig nieuws te bieden en ik kon me er op geen enkel moment in inleven.

Teleurstellend.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Onnoembaren integrale cyclussen, maar mis er nog één. Bizarre strip.

Eclipse 4: er staat End op de laatste blz. dus ik hoop op een afgeronde reeks (alhoewel dit voor mij gerust nog wat verder mag gaan)

Koblenz integraal: het eerste verhaal was alvast de moeite.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Na lang wachten en na de toch vele goeie commentaren (denk ik), en de hype die was losgebarsten cfr de HC, de eerste drie delen gekocht van Duke.

Pfffft, wat een miskoop. Scenario's aan de  warrige kant en alleszins geen hoogvlieger. Tekeningen vind ik eigenlijk echt niet goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Aerogi zei:

Pfffft, wat een miskoop. Scenario's aan de  warrige kant en alleszins geen hoogvlieger. Tekeningen vind ik eigenlijk echt niet goed. 

Oef. Ik ben niet de enige.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond de eerste 2 delen ook niet bijzonder, zodoende deel 3 nog niet aangeschaft. 

Ik ga eerst deze delen nog eens herlezen om te bepalen of ik nog wel aan deel 3 wil beginnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondertussen begonnen met het herlezen van de reeks Carmen Mc Cullem. 

Eindelijk kwam Daedalus weer eens met nieuwe delen, hetgeen mij weer zin gaf om de reeksen Travis en Carmen Mc Cullem weer te herlezen. 

Voor mij als liefhebber van het sf genre heerlijke strips.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...