Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Jonathan 1, 2, 3, 4, 5... zalig traag verteltempo... veel tijd voor gefilosofeer... lekker relax ! Pas twee jaar geleden ontdekt maar had nu toch al weer zin om alle albums nog eens te herlezen.

Wat me opviel in deze eerste verhalen is dat de tekenstijl van Cosey heel veel gelijkenissen vertoont met Derib.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Kruisvaart, ben een poging aan het doen om alle drie de delen in één ruk uit te lezen.

Tekenwerk vind ik voldoende, maar ik heb af en toe moeite om het verhaal te volgen (maar dat kan aan mij liggen).

Ook jammer dat de gezichten van de vele personages niet altijd even makkelijk van elkaar te onderscheiden vallen.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Onderschat door wie? De Sammy's van Berck hebben toch telkens veel succes gehad?

 

Ik bedoelde vooral mezelf, Suske. Ik heb die reeks véél te lang links laten liggen. Ik had het een tijdje gehad met de scenario's van veelschrijver Cauvin. Had me voorgenomen om enkel nog 'De Blauwbloezen' van hem te blijven volgen. Tot ik dan 'Sammy' ontdekt had in de lokale bieb. Zwierig getekend en de scenari'os mogen dan niet allemaal uitblinken in originaliteit, ze bevatten toch iedere keer voldoende humor om mij te doen glimlachen. Een heel fijne (her-)ontdekking ! Zijn de verhalen getekend door Jean-Pol even zeer de moeite waard ?

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

de kleine was ziek dus geen familieverplichtingen met nieuwjaar dus wel veel gelezen gisteren:

 

zoen niet zomaar iemand (aanrader)

insiders deel 1 van seizoen 2 (tegenvaller)

schorpioen 10 (na eerst alle vorige delen te hebben herlezen, lekkere tekeningen, mooie gevechten en mooie vrouwen)

batman : haunted knight

katamarom 7 (jeugdsentiment uit robbedoes)

taxi molloy (een sterk verhaal nog eens herlezen, mooie tekeningen, maar als je de ontknoping al kent iets minder pakkend natuurlijk)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...