Ga naar inhoud

Nieuwe Technologie


156

Recommended Posts

Ik zie het al voor mij al de grappen die gaan uitgehaald worden: grapjassen die voor de voertuigen springen, die automatisch stoppen. Passagiers die daardoor razend worden. Op een bepaald moment zullen de sensors het laten afweten en de grapjassen worden overreden.

 

Het is veel simpeler, goedkoper en gezonder om gratis fietsen (eventueel elektrische) te voorzien.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Technologie niet aanwenden omdat enkele randmongolen grappen willen uithalen? Don't think so. Misschien moeten er maar rasters met bewegende scherpe onderdelen aan bevestigd worden. Wie er dan nog wil voorspringen doet maar. Hij kan dan nog een Darwin-Award in de wacht slepen. Posthuum wel...

 

Maar dat voorstel van die gratis fietsen kan ook geimplementeerd worden. Naast de nieuwe technologie.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik zie het al voor mij al de grappen die gaan uitgehaald worden: grapjassen die voor de voertuigen springen, die automatisch stoppen. Passagiers die daardoor razend worden. Op een bepaald moment zullen de sensors het laten afweten en de grapjassen worden overreden.

 

Het is veel simpeler, goedkoper en gezonder om gratis fietsen (eventueel elektrische) te voorzien.

 

In het voertuig zelf komt dan een teazer om ze direct en automatisch te straffen.  :e002:

 

Ik wacht al op dit soort auto's, in 2018 zal je voor een 2000 euro extra elke auto zelf-rijdend kunnen maken, de taxichauffeur is dan een uitstervend beroep.

Link naar reactie

Eigenlijk zouden we al die voorspellingen van Bonte moeten bundelen, zeker die waarin hij jaartallen of indicaties van tijd geeft.

 

 

D'r stond ook zoiets op de F.A.C.T.S. 't Was wel leuk om bezig te zien, maar zo indrukwekkend vond ik die beeldjes niet.

 

Het beeldje in dat filmpje zag er zo op het eerste zicht wel mooi uit vond ik.

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

http://nocamels.com/2014/02/israeli-company-grows-new-bones-from-patients-fat/

 

Israeli Company Grows New Bones From Patients’ Fat

The average person has two broken bones in their lifetime, which can be caused by everything from arthritis, osteoporosis, accidents and side effects of medications. So it’s no surprise that trying to heal broken bones is as old as medicine itself.

But while repairing bones with casts or synthetic or autologous bone grafts (bone harvested from another part of the patient’s body) is common, these can be inadequate solutions.

That is where Israeli biotech company Bonus BioGroup comes in, with a revolutionary procedure that can grow new bone from a person’s fat.

The company has just received approval to transplant in vitro-developed bone implant into humans and will perform the first bone transplant in the coming week.

 

 

Prachtig.

Link naar reactie
Gast Natte aap

 

http://www.iflscience.com/technology/biodegradable-plastic-option-shrimp-shells

Biodegradable Plastic Option From Shrimp Shells

 

 

ik vind het ne moeilijke. Enerzijds schitterend en hoogstdringend dat er een bio-afbreekbaar plastic wordt gevonden. Anderzijds lees ik in de tekst dat het ook kan van sommige schimmels maar wordt er toch gebruik gemaakt van dierenleed. Dus doe nu maar van die schimmel ipv die antibiotica bommetjes garnalen en dan is iedereen happy.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wie zegt dat men het niet zal doen, hé?

 

Ik ga ervan uit: indien het minder energie kost om dergelijk afbreekbare plastic te vervaardigen dan het contemporaine goedje uit olie, dan doet men dat. Het meest energie-efficiente model/systeem blijft over.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

http://www.telegraph.co.uk/science/science-news/10793958/Pig-hearts-could-be-transplanted-into-humans-after-baboon-success.html

 

Pig hearts could be transplanted into humans after baboon success A genetically engineered pig heart which was transplanted into a baboon has survived more than a year without being rejected, leading scientists to hope that animal parts could one day provide a limitless sources of organs
Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

http://www.wikihow.com/Make-a-Cantenna

 

How to Make a Cantenna

Edited by Ben Rubenstein, Maluniu, Travis Derouin, Flickety and 5 others

This article explains how to make an inexpensive homemade cantenna. A cantenna is an antenna made from a can that can amplify wifi signals from 5-22db in most cases. The cantenna also makes it possible to increase the distance of many wireless networks. In addition, there are many websites that can help you design and see examples of homemade cantennas.

 

Iemand zin in gratis internet?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

http://www.iflscience.com/plants-and-animals/will-stem-cell-burgers-go-mainstream

 

Will Stem Cell Burgers Go Mainstream?

 

Scientists are currently working on developing an alternative to conventional meat. No, this isn’t flavored soy-based tofurkey or anything like that; it’s actual meat. Instead of raising animals, researchers can use the animal’s stem cells and generate meat.
Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...