Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
The Alderwood

Spirit

Recommended Posts

Zo oprecht sympathiek als Spirit zijn er maar weinig en ik denk ook nog af en toe aan hem. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondertussen weer 3 jaar geleden... Ik denk nog vaak aan Erik/Spirit.

Ik moet nog steeds de laatste Jess Long lezen die ik van hem gekocht heb. Ik spaar 'm op. 

Vandaag ook 6 jaar geleden dat een van mijn beste maten verongelukt is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoe vreemd. Ik heb Spirit nooit persoonlijk gekend, en heb de laatste jaren dus ook nooit aan hem gedacht, maar vannacht deed ik dat plots wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik dacht deze week aan hem doordat ik iets gepost had met betrekking tot Stripelmagazine en Erik ook wekelijkse bijdrages leverde met zijn 'Spirituele keuzes'. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Dacht onlangs ook weer aan hem, ik weet niet in welke context. We linken soms nog naar oude besprekingen van hem bij het opmaken van nieuwe.

Deel dit bericht

Link naar bericht

drie jaar al weer, wat vliegt de tijd................toffe kerel was het !

ik geloof dat zijn shop op catawiki er niet meer is; zou leo alles kwijtgeraakt zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kwam laatst tijdens een verhuizing z'n rouwkaart nog tegen... Pfoe...

De laatste keer dat ik met Leo contact had (via de mail, maar ook al weer een hele tijd geleden) vernam ik dat 'ie al wat meer interesse had in strips en dat hij ze soms zelf al aan het lezen was. Misschien heeft 'ie ook nog een deel gehouden?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt Koen om dit bij te houden, ik herinner me hem bij de Spirit boeken, welke strips ik van hem kocht herinner ik me niet meer.  :e008:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kom op Catawiki zo nu en dan albums tegen die hij heeft ingevoerd en waar dus zijn naam bijstaat. Mijn herinnering aan hem is voor mij niet speciaal gebonden aan deze datum. Drie jaar alweer....

Deel dit bericht

Link naar bericht

4 jaar zonder Spirit.  Ik denk nog vaak aan zijn optimistische uitstraling.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk niet dat ik Spirit ooit ontmoet heb.

Maar het is heel fijn dat jullie hem blijven herdenken.

Ook tof om nog eens iets te zien verschijnen van Stuvio.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk niet dat ik Spirit ooit ontmoet heb.

Maar het is heel fijn dat jullie hem blijven herdenken.

Zelfde gedacht hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tjonge jonge....is dat al weer 4 jaar geleden........

Hij is ooit onderweg naar een onderzoek in het ziekenhuis bij mij langs geweest om wat boekjes te bezorgen die ik van hem overnam.....hij bleef er zo rustig onder.

Een paar weken voor zijn dood mailde hij me dat een uitslag niet zo positief was en dat het er toch wel slecht begon uit te zien.......en dat was ook zo......maar je bent niet vergeten, kerel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen