Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
The Alderwood

Spirit

Recommended Posts

Hij is hier één keer geweest om boekjes te leveren die ik van hem gekocht had. Hij was al in behandeling, maar hij maakte een energieke en onvergetelijke indruk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vier jaar al, ik ben blij dat ik hem toch een paar keer ontmoet heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Spirit, je bent er al 5 jaar niet meer maar je strip-geest(driftigheid) blijft hier verder leven. :hartje:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Hij was ook een enthousiaste medewerker van ons.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kende hem totaal niet maar ik wens hem het allerbeste, waar hij ook moge zijn...

Het strekt jullie tot eer dat jullie hem nog gedenken.

Toen mijn zoon overleden was kwamen zijn vrienden nog jaarlijks samen op zijn overlijdensdag. Maar nu doen ze dat niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik heb m ook niet gekend. Ben het volledig eens met Willy.

Het strekt jullie tot eer dat jullie hem gedenken. Waar hij ook is nu- hij zal jullie dankbaar zijn dat jullie m niet vergeten zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, linthout zei:

Ik kende hem totaal niet maar ik wens hem het allerbeste, waar hij ook moge zijn...

Het strekt jullie tot eer dat jullie hem nog gedenken.

Toen mijn zoon overleden was kwamen zijn vrienden nog jaarlijks samen op zijn overlijdensdag. Maar nu doen ze dat niet meer.

Ik kende je zoon niet WIlly en het leven gaat verder zeggen ze, maar je laatste zin gaat toch recht naar mijn hart :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik was vandaag benieuwd of mensen aan hem gedacht zouden hebben, maar ik word teleurgesteld. 

Voor mij is hij onvergeten. 

Moge de stripwereld hem nog lang gedenken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik dacht aan Pieter van Oudheusden toen Jeroen zijn Bakamé-omslag plaatste, deze maand alweer vijf jaar dood.

Gedenken gaat volgens mij via kleine dingetjes waar je toevallig tegenaanloopt, zoals vanmorgen dat omslag dus, en al vrij snel niet meer via het kalenderblaadje. Daar moet je denk ik niet in teleurgesteld zijn.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zijn “Swallowing the earth” (Tezuka) deze week toevallig nog vastgehad in m’n toch wel vrij uitgebreide bibliotheek. Toeval? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 27/11/2018 om 10:15, Chia zei:

ik heb hem niet gekend. vertel eens wat erover?

Deel dit bericht

Link naar bericht

bedankt voor de pm!

ik stel gewoon me de vraag wie hij was (zoals kontikki?) of waarom hij dood is en waarom hij zo belangrijk is hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb Castle Waiting gekocht van hem, en deze bij hem thuis gaan ophalen, een paar jaar voor hij ziek werd.

Elke keer wanneer ik dat boek opmerk, moet ik aan Spirit denken.

Hij was een heel aimabele kerel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...