Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Gilles

Online Comic Shops

Recommended Posts

Ik kocht een tweedehands boek op Amazon.co.uk, fulfilled by Amazon. Het moest een HC zijn en ik kreeg een SC aan. Ik trok even met m'n schouders, maar wilde het zo laten. Toen vroeg de winkelier om een feedback te geven, ik was mild (Rating: poor, met nodige uitleg), maar dat had Amazon niet graag, want ze raadden me aan eerst Customer Service te contacteren. Dat deed ik (via de chat). Ze wilden een gratis, nieuw exemplaar opsturen, maar dat hadden ze niet voorradig, dus gaven ze mijn geld terug. Daarnaast wilden ze nog een geste doen d.m.v. de portokosten op mijn volgende bestelling van dat boek te laten vallen, maar het moest fulfilled zijn door Amazon. Er waren geen exemplaren meer fulfilled door Amazon, dus krijg ik gratis portokosten op eender welke bestelling van Amazon (de 1-2dagen leveringstijd). 

Zo. Ik wilde gewoon een negatieve feedback geven, maar kreeg in de plaats een boel geld en goodies.

Het zuigt als je niet even lekker kan ranten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je kan tegenwoordig amazon.de ook instellen in het Engels, handig als je geen of niet veel Duits spreekt. Voor strips en boeken hebben ze ook geen verzendingskosten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

10% korting mailtje ontvangen van Bookdep

Als ik voor een bepaalde datum 5 boeken koop, krijg ik daarna ook nog eens 10% op mijn volgende aankoop bij bookdepo

10% korting mailtje ontvangen van Amaon Uk om te kopen bij Bookdepo

2,5 euro korting mail ontvangen van bol.com

Volgens mij komen de feestdagen eraan en willen ze dat ik online spendeer...

Deel dit bericht

Link naar bericht

en de kortingsmails blijven maar komen..

Ik heb gisteren een kleine bestelling geplaatst en Bookdepo stuurt me vandaag een herinneringsmail, maar met een nieuwe code in, zodat ik opnieuw met 10% korting kan kopen. Iemand geinteresseerd? Stuur me maar een PM met jouw emailadres en ik forward de mail.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb bookdepo is gemaild zeh hier just , ik kan mij de tijd niet herinneren dat ik nog eens 10 % heb gekregen

Nu ben ik eens benieuwd.

Ik zit wat achter en ging Walking dead 23 en 24 bestellen , copperhead 1, Chew omnibus 5 en descender

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niet zo lang geleden nog eens een boekje laten komen via amazon :e008:

Johnny red boekje 4 gratis te krijgen, want refund gekregen

IMG_20180509_200128.thumb.jpg.8589b846c047a7e4b508abd2ede2e99b.jpgIMG_20180509_200131.thumb.jpg.88f01284ee4921b30fafa4c9f3bc5ba6.jpg

En via bol.com :111:

Terug te sturen, maar geen verlies :e005::e005:

IMG_20180509_200140.thumb.jpg.23aeadb959d1bf3b9f8c3e42f23b22c7.jpgIMG_20180509_200137.thumb.jpg.a5d1409ca626e45b09967b24850ba30b.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

9/10 ga ik naar de lokale stripspeciaalzaak maar afgelopen nacht dankzij deze website op Cheam Comics een order gedaan. 4 comics voor 23euro... 

Maar wat zijn goede en tevens goedkope alternatieven voor deze website? Of welke websites raden jullie momenteel aan? Want de topic is al vrij oud én tegenwoordig zijn de webshops meer present dan vijf a zes jaar geleden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik blijf bij Archonia, Bookdepo en Cheapcomics als webshops.

Daar zie ik weinig verandering in.

Wellicht dat Milehighcomics ook nog een optie is of Mycomicshop maar die verzendkosten vanuit USA houden me wel tegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, boomvavavoom zei:

Ik blijf bij Archonia, Bookdepo en Cheapcomics als webshops.

Daar zie ik weinig verandering in.

Wellicht dat Milehighcomics ook nog een optie is of Mycomicshop maar die verzendkosten vanuit USA houden me wel tegen.

InStockTrades heb je ook nog als je vanuit de USA bestelt. Maar ook hier zijn de verzendkosten erg hoog. De prijzen daarentegen laag. En het schijnt dat een ze super verpakking hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hier nog steeds bij voorkeur cheap comics. Soms bij bookdepo als ze het bij cheap niet hebben (of een promo significant goedkoper is) en heel soms bij bol.com.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Online koop ik mijn comics altijd bij Comicasa . Misschien niet de goedkoopste maar altijd goede service en een betere verpakking ben ik bij andere online verkopers nog niet tegengekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor als je een keer een uurtje over hebt. Een hele lap tekst maar wel de moeite waard. Door wie maar eigenlijk vooral hoe onze bestellingen bij de Amazon's van deze wereld worden verwerkt. Een treurig relaas... voor wie de korte samenvatting wil.

I Was a Warehouse Wage Slave

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11/7/2018 om 15:49, Michel zei:

Online koop ik mijn comics altijd bij Comicasa . Misschien niet de goedkoopste maar altijd goede service en een betere verpakking ben ik bij andere online verkopers nog niet tegengekomen.

daar heb ik mijn pre-orders lopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen