Ga naar inhoud

Stripreeksen Die Beter Gestopt Waren


Gast Ben

Recommended Posts

Ondertussen antwoord gekregen.  Ze hopen dat ze de volgende Kobijn in 2014 kunnen uitgeven.... Er is dus nog hoop.

pfff... had dat van die 'volledige' reeks ook gelezen op de site... Overweeg stilaan een 'ingebrekestelling' te sturen naar die mannen  :e011:

Engagement moet van 2 kanten komen...

 

BTW: heb ze er (vorig jaar denk ik) ook ooit over gemaild en zelfde soort antwoord gekregen - alleen stel ik vast dat de tijd tussen 2 delen gewoon steeds langer wordt. Als ze nu gewoon eens door de zure appel bijten en die resterende paar deeltjes collectief uitgeven. (op de beloofde prenten die de inschrijvers bij de box gingen krijgen, hoop ik al lang niet meer...  :e001: )

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Iedere langlopende reeks zoals XIII , Thorgal , Jeremiah , Largo Winch , De rode ridder , Blauwbloezen , Walking Dead , enz ...hebben mindere albums.

Maar zolang ik er plezier aan beleef en het nog boeit , heb ik geen enkele moeite met lange reeksen.

Misschien toch één reeks waar ik kop noch staart aan krijg en dan nog eindeloos blijft duren : Verborgen Geschiedenis.Die was toch na enkele albums al barslecht.

 

De Blauwbloezen, na Black Face is het toch alleen maar bergafwaarts gegaan ? En hard ook. 

De afspitsingen van Thorgal vind ik zelfs beter dan de laatste paar verhalen van Thorgal.

 

Um, Storm, mag van mij ook wel stoppen.

 

Walking Dead, bagger, de tv serie helemaal. 

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Voor mij brengt een goede strip altijd wat emoties naar boven: humor, actie, avontuur, romantiek etc... Afhankelijk van de reeks variëren deze emoties alsook verwachtingen. Afhankelijk van je doelgroep alsook leeftijdsgroep hebben de lezers andere verwachtingen van de reeks. Als kind las ik heel graag de Blauwbloezen, Suske en Wiske, Kiekeboe, Jommeke etc... Strips die al een eeuwigheid meegaan maar die toen ik jong was, soms ook al wat aan kwaliteit moesten inboeten. Ik kan me inbeelden dat deze tendens zich heeft verder gezet. Zolang de doelgroep van dergelijke strips nog steeds kunnen genieten van nieuwe uitgaven en deze willen lezen en kopen, zie ik niet direct in waarom een reeks zou moeten stoppen.

 

Diversiteit is een luxe en smaak een persoonlijke keuze. 

Link naar reactie

Zie het positief, dankzij Kobijn kom jij nog wel eens wat posten op de reep !

 

 

Ik was dat ondertussen (na 6 jaar) al lang vergeten.  Zal al heel blij zijn als ik het ooit laatste ontbrekende boekje in de verzamelbox kan steken.  

 

 

ik ben eigenlijk al een poosje serieus aan het overwegen om mijn box en de kobijns die ik al heb weg te doen. 

 

Allez - ik sta niet alleen met mijn frustraties!  :e005:

 

Nee, serieus: deze en andere 'vliegende hollander'-toestanden zorgen ervoor dat ik wel 3 keer nadenk voor ik aan een niet-voltooide nieuwe reeks start... Bovendien heb ik ook geleerd om niet alle 'hypes' meer onmiddellijk te volgen ook al lees ik ze dan op de Reep...

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie
  • 2 years later...

Hebben we even...
Series die mogen stoppen - Sommige zijn zelfs echt uitgemolken:
Storm (echt een verschrikking geworden) - Jeremiah - De Blauwbloezen - Franka - Thorgal - Largo Winch - XIII (laat dit album het laatste zijn) - Asterix - Lucky Luke (hoewel de serie van de nieuwe tekenaar wel heel aardig is - alleen het laatste album was wel weer crap) - Aria - De jeugd van Blueberry - Yoko Tsuno - Jonathan (de serie had na deel 11 niet meer opgepakt hoeven worden) - J.Rom (totaal onbegrepen hype).

 

Series die ik nog steeds aardig vind zijn:

Jerome K. Jerome Bloks - XIII Mystery - Havik - De Schorpioen en nieuwe dingen als De Campbells, Dad en Stomp zijn erg leuk en Stomp zelfs zeer goed. Ook de nieuwe Rode Ridder maakt mij blij. Persoonlijk vind ik de Suske en Wiskes van het nieuwe duo toch erg leuk. Beter dan wat de twintig jaar ervoor was verschenen.

Beter is series te stoppen na een deel of tien/twintig. Doen nu ook al geluiden de ronde dat men De Generaal nieuw leven in willen blazen en Roel Dijkstra.

Laat het toch rusten en verzin wat nieuws is mijn devies.

 

Link naar reactie

Het was gewoon een poging om van dat gezaag over Kobijn af te zijn ...  :e007:

 

De enige manier om er echt vanaf te komen is door ze zelf uit te geven  :e007:

 

Geef ze lekker uit met neutrale niet-matchende ruggetjes en op een formaat dat iets groter is dan van Silvester, zodat ze niet in de box passen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...