Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Belgen zijn rijkste Europeanen.

 

Dat schrijft Le Soir donderdag op basis van cijfers die Eurostat voor 2011 bekendmaakte.

 

Het financiële vermogen per gezin:

  1. Belgie: 67.158 euro
  2. Nederland 61.219 euro
  3. Luxemburg: 60.366 euro
  4. Fransen: 41.407
  5. Duitsers: 38.702 euro

Het financiële vermogen omvat het geld op de bankrekeningen, beveks, obligaties, levensverzekeringen en aandelen

 

http://www.standaard...130117_00436496

Link naar reactie

Bij jullie is de vermogensbelasting toch ook afgeschaft en vervangen door een belasting op het rendement ervan?

De pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.

 

Ik betaal 1,2 % belasting op al het vermogen boven de 20 K, dit kun je rendementsbelasting noemen maar ik zie het gewoon als vermogensheffing.......

Link naar reactie

Een vermogensbelasting is een belasting op wat overblijft nadat je je belastingen hebt betaald.

 

We betalen in NL 1,2 % over al het vermogen boven 20 K, ongeacht of dat vermogen dividend, rente ed opbrengt ! Je vermogen kan dus, door niet prettige beleggingen, verminderen waarna je over de rest nog eens 1,2 % aan vadertje staat mag afstaan.

Link naar reactie
Wat een vreselijke mens. Ten eerste praat hij érg lelijk (heel vol, binnensmonds, vuile klanken, constant geagiteerd al probeert hij dat onder het mom van humor) en onjuist (die/dat-fouten tegen 101/uur) en dat vind ik niet kunnen bij iemand die van taal z'n beroep gemaakt heeft. Ten tweede weet hij me inhoudelijk niet te boeien. Hij schreeuwt veel en hard, maar wat hij zegt bestaat uit platitudes, lege frasen. Kortom, hij is een dronken tooghanger die schrijver werd.

Hoera voor defrienden!

 

317088_375357875895242_316064859_n.jpg

Vandecasteele is de man links.

 

Second that!

Link naar reactie

Ik heb Joost Vandecasteele defriend op facebook. Hoe hij een vriend van me werd, weet niemand, maar dat hij't niet meer is, weet nu iedereen.

Hij heeft mij altijd geïrriteerd wanneer ik hem las, zag op tv of hoorde op de radio. Nu luister ik naar de podcast van Touché (radio 1) alwaar hij gast is en

mijn gevoel wordt wederom bestendigd. Wat een vreselijke mens. Ten eerste praat hij érg lelijk (heel vol, binnensmonds, vuile klanken, constant geagiteerd al probeert hij dat onder het mom van humor) en onjuist (die/dat-fouten tegen 101/uur) en dat vind ik niet kunnen bij iemand die van taal z'n beroep gemaakt heeft. Ten tweede weet hij me inhoudelijk niet te boeien. Hij schreeuwt veel en hard, maar wat hij zegt bestaat uit platitudes, lege frasen. Kortom, hij is een dronken tooghanger die schrijver werd.

Hoera voor defrienden!

 

 

Vandecasteele is de man links.

 

Ik heb het bewuste interview gehoord en heb me, hoewel ik de man noch zijn werk ken, mateloos geërgerd aan zijn gezwam... Uw post, eerwaarde Stuvio, bevestigt mijn vermoeden dat het niet de moeite is om hem en/of zijn werk te leren kennen.

Thx for sharing dus :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...