Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
retep

Leuke Dingen

Recommended Posts

Op 2/4/2019 om 20:10, Tanuki zei:

Geluk zit soms in de kleine dingen...

Jij bent een kleine deugniet hé, Tanuki. ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, dat stond ook te lezen in de mails van H. Clinton.

Trump zijn toespraak bij de NRA enkele dagen geleden, vond ik wel onderhoudend. Alweer wordt uit een VN verdrag getreden door de US. Ditmaal was het een pact waarbij de US zowel lichte -en zware wapenhandel sterk zou gaan reguleren. Wat ook ernstige gevolgen zou hebben voor de binnenlandse productie en handel van lichte wapens voor particulier gebruik. Inbreuk op de constitutie dus. Met Trump werd dit eventjes vlug ongedaan gemaakt. En maar best ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De was is gedaan. 

Nu nog kapstokken en dan ben ik ook bij met de strijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

kom thuis.

iedereen heeft vakantie(behalve ik).

het eten staat klaar.

Fijn toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Multinationale ondernemingen die mij nu al warm maken voor hun milieu-onvriendelijke product dat ze pas volgend jaar op de markt brengen.

Land_Rover_Defender_2020_Tusk_hero.jpg

Anyways, ik koop er eentje. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Hebben ze ook al een 90?

O ja! Hier hangt natuurlijk nog plastic camouflage op die de vorm wat verdoezelt, maar er komt een kort model. 

land_rover_defender_53.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

In mijn buurt zijn er enkele Defender-bezitters. Ik heb alvast weet van 2 '110's en 1 '90.
Als ik de modellen naast elkaar leg, dan verkies ik toch het klassieke en iconische blokmodel. Zowel de 110 en de 90.
Ook de Discovery kan me niet echt in vervoering brengen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gelukkig worden mijn bestelde pakketjes bij de buurvrouw afgeleverd wanneer ik niet thuis ben, en niet bij zagebuur.

Het moet toch altijd treffen dat, wanneer je een bestelling verwachtende bent, je toch vlug-vlug voor 10-15 minuten naar een winkel gaat, ze net tijdens dat kwartier komen leveren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

The Dutch #1 cargo bike, after 125 years still going strong....

2a683v5.png

No pollution, no plastic soup, healthy/no obese, not noisy...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zolang dit niet de enige optie is wat betreft transport, is dit wel cool, ja.

Ook cool en daterend vanuit eenzelfde tijdsinterval:

1922_Ford_Model_T_Pickup_2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, Hardcover zei:

The Dutch #1 cargo bike, after 125 years still going strong....

2a683v5.png

No pollution, no plastic soup, healthy/no obese, not noisy...

Ik heb er één keer mee gereden, geleend van de Arm. Remmen werkte nauwelijks...niet te sturen dat ding.....nooit meer....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Photoshop CC 2019 geïnstalleerd. Noiiice!!! Nu nog Illustrator en ik kan weer de reep volspammen met Rudy's en andere coole shit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, Waakwater zei:

Gilles!

Uh, dank je. Denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi zo. Nieuwe internetprovider Starlink met satelieten gelanceerd door een Falcon van Space X.  Bye Proximus. Bye Teleslet.
Overheden zullen ook dergelijke providers niet meer kunnen dwingen om data van hun klanten vrij te geven. Ook Amazon brengt satelieten in orbit om een eigen internetprovider te hebben.

Sociale mediabedrijven zoals facebook die veel overheidsinterventie toelaten op hun platform - zoals toepassen van debiele haatspraakwetten en anti-discriminatiegezever- zullen ferme concurrentie krijgen en wellicht de boeken mogen dicht doen.

The market provides.

Deel dit bericht

Link naar bericht

30 augustus komt "MMXIX" oftewel "de Tool-versie van "Chinese Democracy"" uit. Vanaf die datum kunnen ook varkens vliegen, zal de hel bevriezen, gaat Martine Tanghe eindelijk op pensioen en kan ik bij mijn ex aanbellen voor haar eens van achteren te nemen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Das lang geleden, heb Tool voor het laatst in 2007 gezien....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...