Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
retep

Leuke Dingen

Recommended Posts

Een collega zei net dat een plaat waarop je 12 jaar gewacht hebt, bijna niet anders kan dan teleurstellen. Ik ga hem toch halen. :D

De groep doet nochtans een kleine zomertour in Europa. In België doen ze alleen Rock Werchter aan maar de dag dat ik bijna 100 euro neerleg voor een Tool-optreden van 50 minuten, is toch dezelfde dag waarop Martine Tange en ik samen aanbellen bij mijn ex. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goede editie van Eurosong. De slechtste zangprestatie kwam van Madonna. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 hours ago, De gekke striplezer said:

Bestaat dat echt, of is het een trucfoto?

Dat bestaat, het staat in Leuven maar in tegenstelling tot wat iedereen denkt, is het geen echt verkeersbord maar een postmodern kunstwerk waarvan de uitleg interessanter is dan het werk zelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gister soort try-out van Rick de Leeuw in Amsterdam, een van de leukste Nederbelgen.

Vroeg voor de grap aan de ( jonge )Belgische muzikanten of ze Rik Ringers wilde spelen, meewarig keken ze mij aan

zowel het nummer als het stripfiguur waren totaal onbekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het opgelegd werk van de KEW is verteerbaar, voorwaar. Dat gebeurt niet vaak. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Minister van Huisvesting Carson blijkt een culinair expert te zijn. 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ace Ventura, The Mask én Dumb & Dumber vieren hun 25ste verjaardag. Wat vliegt de tijd. Er viel wat af te lachen in 94. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 uren geleden, esteban² zei:

Wat vliegt de tijd. Er viel wat af te lachen in 94. :)

h4819832B.jpg?itok=-GoyU0G-

Deel dit bericht

Link naar bericht

Omdat mijn Toyota aan vervanging toe was, wilde ik een nieuwe auto kopen. Daarvoor keek ik natuurlijk bij Toyota. Voor de prijs van een hybride, mits wat opleg, kon ik eigenlijk ook een Tesla 3 kopen. Dus dat deed ik. Ik ging voor de grotere range met de dual motor all wheel long range (zwart). Nog even wachten eer'k hem mag oppikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Benieuwd naar je ervaringen ermee, waakwater. Ik rij momenteel met een Prius+, maar kijk voor een volgende toch ook vooral naar een EV. De Tesla3 is helaas nog steeds buiten budget, vrees ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Over budget gesproken, voor mij twee mini-meevallertjes deze week.  9 pakken BN-koeken, gratis. Slim geweest mbt terugbetalingsactie.  Daarnaast bonnen gecombineerd met prijsreactie én actiereactie, waardoor ik Chaudfontaine Fusion flesjes aan 0,17 cent per stuk (1/4de van de prijs) had.  En ik hoef mij niet schuldig te voelen, want niemand verliest.  Die bonnen zorgen er elk apart voor dat ieder zijn voorziene deel krijgt, zo werkt dat.  Wie in budget beperkt is, moet creatief zijn.  Sowieso een heel prijsbewuste koper, maar ik voelde mij zowaar haast zo'n Amerikaans coupon-beest, lol.  Plots begreep ik die kleine euforie. Geen nood, ik sta daar niet met overvolle karren en tien dozen vol bonnen te schreeuwen aan de kassas. #kleingelukske

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het zit eraan te komen dat ik binnenkort een nieuwe voituur zal nodig hebben. Ik schaf me dan wel een Land Rover aan. Of een Jeep.
Vooraleer ik een Tesla in huis haal, moet eerst de electriciteitsprijs ferm dalen. Dan kan enkel door nieuwe kerncentrales bij te bouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
28 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Het zit eraan te komen dat ik binnenkort een nieuwe voituur zal nodig hebben. Ik schaf me dan wel een Land Rover aan. 

Bij P.A. Blanchard staat er een Pinkie te koop! Zeldzaam!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Meer een collectiewagen dan om dagelijks mee door Menen te karren, denk ik. En geen voorruit om parkeertickets achter te leggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een bescheiden Browning .50 of een FN MAG in het voertuig zou moeten voldoende zijn om de staatsterreurmilitie die parkeerbonnen uitschrijft op afstand te houden...

Er komt alvast geen LEZ. Da's dan ook alweer positief.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 hours ago, Waakwater said:

Omdat mijn Toyota aan vervanging toe was, wilde ik een nieuwe auto kopen. Daarvoor keek ik natuurlijk bij Toyota. Voor de prijs van een hybride, mits wat opleg, kon ik eigenlijk ook een Tesla 3 kopen. Dus dat deed ik. Ik ging voor de grotere range met de dual motor all wheel long range (zwart). Nog even wachten eer'k hem mag oppikken.

Krijg je subsidie voor uwen Tesla?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daarstraks zag ik een zwarte ongewassen Defender 110.  Prachtig. Ook zie ik de laatste tijd veel Range Rovers in het straatbeeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...