Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
retep

Leuke Dingen

Recommended Posts

Goed, ik heb m'n Tesla nu drie dagen. Ik ben constant bang dat ze'm gaan stelen. Het parkeren gaat minder vlot dan met m'n Toyota. Ik wil niet dat z'm bekrassen. Maar goed, hij rijdt wel lekker.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Stelen? Wie, bij de baard van de profeet, zou het in zijn hoofd halen een Tesla te stelen? Die dingen moeten gehackt worden voor ze gestolen kunnen worden. Krassen zullen onvermijdelijk zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik at vanochtend twee pruimen en een banaan en alle stukken fruit waren lekker. Dat zijn de kleine geneugten van het leven: fruit dat niet teleurstelt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, esteban² zei:

Of je was mild vanochtend, dat kan ook. :) 

Jij kent me nog niet goed hé. :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
41 minuten geleden, esteban² zei:

It was part of the joke. ;) 

Jij kent me nog niet goed hé. :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, Waldorf zei:

Stelen? Wie, bij de baard van de profeet, zou het in zijn hoofd halen een Tesla te stelen? Die dingen moeten gehackt worden voor ze gestolen kunnen worden. Krassen zullen onvermijdelijk zijn.

Krassen vanwege afgunst bedoel je? Ik snap zo'n gedrag niet goed maar zou er ook schrik voor hebben

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dieselprijs daalt. Of het moet zijn dat benzine weer extra belast wordt dat hij alweer duurder is dan de dieselprijs. Wat dan weer niet echt leuk is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Lav zei:

Krassen vanwege afgunst bedoel je? Ik snap zo'n gedrag niet goed maar zou er ook schrik voor hebben

Nee, gewoon van te parkeren, van fietsers die te dicht rijden, van mensen die langs je auto lopen, andere automobilisten die parkeren 'op het gehoor'... Mijn wagen ziet er na vijf jaar uit alsof er mee door braamstruiken gereden is. Nu ik er aan denk, ik ben er mee door braamstruiken gereden. :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, Lav zei:

Het gebeurt. Weet van een Lambo in Antwerpen die ze heel deskundig hebben toegetakeld.  Misschien een auto in de collectie van onze vriend de parketmagistraat...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah ja, dat wordt ook uitgesloten in de meeste verzekeringen.  Je wordt niet geacht je Lambo ‘s nachts op straat te parkeren...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Klopt het dat je wagen niet verzekerd is voor diefstal als er geen hoedenplank aanwezig is?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vraag eens na bij je makelaar. Is je hoedenplank gestolen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Waldorf zei:

Vraag eens na bij je makelaar. Is je hoedenplank gestolen?

Nee, maar in m'n Aygo had ik de hoedenplank verwijderd omdat de buggy anders niet in de auto ging. En gisteren las ik dus dat 'n auto dan niet verzekerd is. Dat leek me wat bij de haren getrokken. Ik geloof niet dat m'n T. een hoedenplank heeft, uberhaupt.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Waakwater zei:

Met de tesla tot in Tirol geraakt. Hoera!

Had ik niet aan getwijfeld. Het quickcharge-netwerk van Tesla gebruikt?

Hopelijk heb je wel eraan gedacht om je laadkabel mee te nemen, een kennis van mijn ouders was dat vergeten. Geen probleem zolang je ergens een snellader in de geburen hebt, maar dat bleek nu net een probleem te zijn in het Zwitserse bergdorpje waar hij zat. (gelukkig bood de dealer via DHL een oplossing voor hem :) )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had eraan gedacht. 😎

wel nog niet tot het maximum gedreven. Ik moet de batterij nog leren kennen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/7/2019 om 13:31, Waldorf zei:

Nee, gewoon van te parkeren, van fietsers die te dicht rijden, van mensen die langs je auto lopen, andere automobilisten die parkeren 'op het gehoor'... Mijn wagen ziet er na vijf jaar uit alsof er mee door braamstruiken gereden is. Nu ik er aan denk, ik ben er mee door braamstruiken gereden. :ph34r:

Het is eigenlijk een positief ding dat je nieuwe wagen wat krassen en deuken heeft. Zolang hij piekfijn is ben je er te bezorgd over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 13/7/2019 om 19:41, Zwendel zei:

Het is eigenlijk een positief ding dat je nieuwe wagen wat krassen en deuken heeft. Zolang hij piekfijn is ben je er te bezorgd over.

Dat heb ik met o.a. met boeken. Ik durf ze in begin amper fatsoenlijk open te doen uit schrik van een kreuk in de rug te maken en probeer het zo lang mogelijk kraaknet te houden maar zodra ik effectief een kreuk of ezelsoor heb maak ik me er helemaal niet meer druk in en kan ik eindelijk ontspannen lezen. Ik weet dat het absurd is maar kan het heel moeilijk veranderen aan mezelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vanaf het moment dat er een kreuk in de rug is heeft een boek voor mij afgedaan en blijft het meestal verder onaangeroerd liggen. Ik veronderstel dat dit nog absurder is. Niet dat het vaak gebeurt. Maar toch.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...